Bulunduğu bölgede hızlanan kentsel dönüşüm çalışmalarından olumlu etkilenen Vialand Alışveriş Merkezi, yeni markaların da gözdesi haline geldi. Bünyesine 10 yeni marka katan Alışveriş Merkezi, ziyaretçilerine farklı markalarla alışveriş ve yaşam deneyimi sunmayı hedefliyor.
Türkiye’de eğlenceyi, sosyalleşmeyi ve alışverişi bir arada sunan karma projelerin başında yer alan Vialand, İstanbul’daki kentsel dönüşümün hızla gerçekleştiği en kritik bölgede çekim merkezi olmaya devam ediyor. Son dönemde Eyüp ve Gaziosmanpaşa bölgelerinde hızlanan kentsel dönüşüm çalışmalarından olumlu etkilenen Vialand Alışveriş Merkez’inde ziyaretçi ve markalar açısından büyük bir hareketlilik söz konusu.
Bölgedeki kentsel dönüşümün Vialand Alışveriş Merkez’ini olumlu etkilediğini dile getiren Gürsoy Grup Yönetim ve Kiralama Direktörü Leyla Özdemir Rastgeldi, “Vialand’de yılın ikinci yarısı oldukça hareketli geçiyor. AVM’ler için doğru marka karması ne kadar önemliyse, markalar için de kendileri için en uygun ve karlı projelerde yer almak o kadar önemli. Pek çok yeni markaya ev sahipliği yapmaya başladık. Marka karmamız dünya markaları ve güçlü Türk markalarıyla genişliyor. Ziyaretçilerimize daha geniş seçenek sunmaktan dolayı memnunuz.” dedi.
Bünyesine 10 yeni marka kattı
Bugün itibariyle Vialand Alışveriş Merkezi’inde 10 yeni markanın tüketicilerle buluştuğunu söyleyen Özdemir Rastgeldi, “Her geçen yıl markalarımıza yenilerini ekliyoruz. Son olarak giyim, çocuk ve ayakkabı perakendesi alanlarında faaliyet gösteren Superstep, E- bebek, Pierre Cardin, Guess ve Bücürük markaları katıldı. Günaydın, Kayseri Mutfağı, Krispy Creme ve Espressolab ise yeme-içme alanımıza dahil oldu. Teknoloji perakendesinde ise sektörün yerli oyuncularından Reeder mağaza açtı. 10 yeni marka, toplamda ise 150’den fazla marka ile yolumuza devam ediyoruz. Önümüzdeki dönemde de marka karmamızı genişletmeye devam edeceğiz.” diye konuştu.