AVM

CEYLAN KARAVİL PARK AVM, YENİ MARKALARIYLA CAZİBE MERKEZİ KONUMUNU KORUYOR

Güneydoğu ve Doğu Anadolu bölgelerinin en büyük alışveriş ve sosyal yaşam merkezi olan Ceylan Karavil Park Alışveriş Merkezi, 2022 yılının ilk 4 ayında ardı ardına bünyesine kattığı yeni markalar ile bölgenin cazibe merkezi olmaya devam ediyor.


Güneydoğu Anadolu bölgesinin en büyük alışveriş ve sosyal yaşam merkezi olarak 2014 yılında Karavil Grup ve Ceylan Grup ortaklığında kapılarını açan, kiralama ve yönetimi ENS Danışmanlık tarafından üstlenilen Ceylan Karavil Park Alışveriş Merkezi, yaptığı etkin çalışmalar sonucunda yeni ulusal ve uluslararası markaları ardı ardına bünyesine katarak, güçlü marka karmasını daha da genişleterek bölgenin cazibe ve yaşam merkezi olma özelliğini devam ettirdi.

67.000 m² kiralanabilir alana sahip olan Ceylan Karavil Park AVM, 2022 yılının ilk 4 aylık döneminde bünyesine; Adidas, Bambi Yatak, Ced Go, KFC, Rossmann, Tavada Tavuk, Tech N Joy markalarını da katarak bugüne kadar güçlü bir şekilde gelen marka karmasını daha da genişletti ve güçlendirdi.

2021 yılında pandemi etkilerinin yoğun olarak görüldüğü dönemlerde alışveriş merkezleri olarak ziyaretçilerine daha iyi hizmet verebilmek, onların daha kaliteli zaman geçirmelerini sağlamak, özellikle pandemi ile birlikte başlayan dönemde sağlıklı ortamlarda güvenli mekanlar oluşturmak üzerine projeler oluşturmaya devam eden Ceylan Karavil Park AVM, 2022 yılının başından itibaren de bu konuda çalışmalarına aynı hızda devam ederek büyümesini sürdürüyor ve cazibe merkezi konumunu koruyor.

Ceylan Karavil Park AVM Genel Müdürü Necati Ufuk Toydemir, ziyaretçilerin istek ve beklentilerine göre belirlenen markaları alışveriş merkezi bünyesine kattıklarını ve ziyaretçilerinin beğenisini kazanmaya devam ettiklerini belirtti.