Franchise

Tavada Tavuk’tan Tek Mutfak Çift Konsept

2025 yılına hızlı bir giriş yapan Tavada Tavuk ve Bigye, aynı çatı altında büyüme yolculuklarına hız kesmeden devam ediyor. Geliştirilen “Tek Mutfak, Çift Konsept” modeliyle yatırımcılara düşük kurulum maliyeti ve yüksek ciro potansiyeli sunuluyor. İlk uygulaması Silivri Vega Maxi AVM’de hayata geçirilen konsept hakkında açıklamalarda bulunan Tavada Tavuk ve Bigye Franchise ve Kiralama Müdürü Kemal Tunç, “İki markayı tek çatı altında buluşturuyor, yatırımcılarımıza kârlı bir model sunuyoruz.” şeklinde konuştu.

Tavada Tavuk ve Bigye sektördeki varlığını güçlendiriyor. Marka konsept ve iş geliştirme çalışmaları kapsamında, ‘tek mutfak çift konsept’ mottosuyla yeni bir konsepte imza attı. Marka bu gelişmeyle yatırımcılara uygun kurulum maliyetleri ile birlikte ciro-kârlılık anlamında yepyeni fırsatlar sundu. İki markayı tek mutfaktan çıkan lezzetlerle bir araya getiren projeye Silivri Vega Maxi AVM’de açılan ilk şubeler öncülük etti.

“İki markamızı bir arada buluşturuyoruz”

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Tavada Tavuk ve Bigye Franchise ve Kiralama Müdürü Kemal Tunç, “Konsept ve iş geliştirme çalışmalarımız kapsamında, ‘tek mutfak çift konsept’ mottomuz ile yatırımcılarımıza uygun kurulum maliyetleri ile birlikte ciro- kârlılık anlamında fırsatlar sunuyor ve her iki markamızı bir arada buluşturuyoruz. Bu projeye öncülük eden ilk şubelerimiz Silivri Vega Maxi AVM’de hizmete başlamıştır. Emeği geçen ekip arkadaşlarımıza ve sektör paydaşlarımıza teşekkür ediyoruz. Markamıza ve yatırımcılarımıza hayırlı olsun.” şeklinde konuştu.

Geliştirilen çift konseptli yapı, hem yatırımcılara hem de tüketicilere değer sunma hedefiyle şekillendirildi. Aynı mutfakta iki farklı markanın entegre biçimde hizmet verebilmesi, operasyonel maliyetlerin optimize edilmesini sağlarken, müşteri portföyünün de genişlemesine olanak tanıyor.

Yurt dışında büyüme yolculuğu devam ediyor

Tavada Tavuk ve Bigye Franchise ve Kiralama Müdürü Kemal Tunç, yurt içindeki bu hızlı büyümenin yanı sıra, markaların yurt dışı operasyonlarını da hızlandırdığına dikkat çekti. Avrupa ve Ortadoğu’da açılan şubelerinin ardından, şimdi de Orta Asya’ya açılmaya hazırlanıyorlar. Tacikistan’ın başkenti Duşanbe ile başlayan bu yeni girişim, şirketin Asya pazarındaki etkisini güçlendirmeyi amaçlıyor. Tunç, bu strateji doğrultusunda, Duşanbe başta olmak üzere potansiyeli yüksek olan şehirlerde şubeleşme ve iş geliştirme planlarını titizlikle uygulayacaklarını belirtti.

Markanın başarılı franchise yolculuğu hakkında bilgi veren Tunç, “Fransa’nın Metz şehrinde 2024 yılının başında faaliyete giren restoranımız, performans açısından oldukça iyi bir seviyeye ulaşmış durumda. Bu başarıyı taçlandırmak adına, Avrupa’da 10 yeni restoran açmayı hedefliyoruz. Fransa’nın yanı sıra Almanya, Hollanda ve Belçika ülkeleri için Master Franchise görüşmelerimizi sürdürmekteyiz. Ayrıca Ürdün’de 2022 yılından beri faaliyette olan 4 restoranımız sonrası Dubai ve Birleşik Arap Emirlikleri’ne yönelik Master Franchise taleplerini de değerlendirme aşamasındayız. Ek olarak Orta Asya’da Kazakistan ve Pakistan ülkeleri için Master Franchise görüşmelerimiz devam etmektedir.” diye konuştu. Bu görüşmelerin, markaların global ölçekteki büyümesini hızlandıracak önemli adımlar olduğunu belirten Tunç, önümüzdeki dönemde uluslararası pazarda güçlü bir yer edinmeyi hedeflediklerini vurguladı.

Yatırımcı dostu model

Yeni konsept, yatırımcılara düşük yatırım maliyetiyle yüksek kârlılık sunmayı amaçlıyor. Bu çerçevede, özellikle girişimci adayları için marka; minimum riskle maksimum getiri sağlayan bir iş modeli olarak öne çıkıyor. Aynı zamanda tek mutfaktan yürütülen operasyonlar sayesinde personel, kira ve enerji maliyetleri ciddi şekilde düşüyor.

Yeni konseptlerinin her iki markanın da büyümesine katkı sağlayacağını ve markaların global sahneye çıkışlarını hızlandıracağını dile getiren Tavada Tavuk ve Bigye Franchise ve Kiralama Müdürü Kemal Tunç, “Ana mottomuz; her iki markanın şubeleşmesini hızlandırmak ve global sahnede yer almalarını sağlamak. Bunu da yatırım maliyetindeki avantaj ve yüksek ciro beklentilerini doğrudan karşılayacak bir sistemle mümkün kılıyoruz.” diyerek markanın gelecek vizyonunu özetledi.

Tavada Tavuk, güçlü franchise altyapısı, entegre konsept yapısı ve global vizyonuyla, yatırımcıların dikkatini çeken dinamik bir marka profili çiziyor. Yurt içindeki başarılı projelerin ardından, yurt dışında da önemli bir büyüme potansiyeli yakalayan marka, Türk girişimciliğini uluslararası platformlarda temsil etmeye hazırlanıyor.