Franchise

Her Mevsim Dondurma Keyfi Cold Stone İle Mümkün

Cold Stone Creamery, Türkiye pazarında yalnızca dondurma sunmakla kalmıyor; misafirlerine dört mevsim keyifli bir deneyim yaşatıyor. Marka, güçlü operasyonel destek ve başarılı franchise sistemiyle Türkiye’de büyümeye devam ediyor. Markanın başarı yolculuğunu aktaran Cold Stone Creamery Genel Müdürü Sezai Kavaklı, “Misafirlerimize en iyi servis adımlarını sunmak, doğru iletişim kurmak ve iyiliğin gücü felsefemizdir. Biz de insanları mutlu ederek kazanç sağlıyoruz.” diyor.

Cold Stone Creamery’nin Türkiye’deki başarısının ana faktörleri neler? Özellikle dondurma keyfini her mevsime yayma stratejinizin pazardaki etkilerini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Başarımızdaki öncelik misafirlerimize en iyi servis adımlarını sunmak, doğru iletişim kurabilmek, iyiliğin gücü servis felsefemizdir. Cold Stone’un dört temel değeri; Doğru şeyi yap , en iyisi ol , insanlarımızın içindeki en iyiyi çıkart, insanları mutlu ederek kazanç sağla. Bu temel değerleri eşsiz lezzetlerimiz ile harmanladığımızda başarı size zaten geliyor. Dondurma özellikle yurt dışında her mevsim tüketilen üründür. Türkiye’de de bu alışkanlık kazanılmaya başlandı. Tüm mağazalarımız alışveriş merkezleri içerisinde olduğu için bu durum daha avantajlı hale geliyor. Hem daha çok kitleye ulaşabiliyoruz hem de AVM sıcaklığının sabit olmasından kaynaklı kış aylarında da müşterilerimizin tercih noktası haline geliyoruz.

Franchise yatırımları konusunda, Türkiye’deki girişimcilere nasıl bir destek sunmayı planlıyorsunuz? Hem yerel hem de uluslararası başarıya ulaşmada franchise sahiplerine nasıl rehberlik ediyorsunuz?

İstanbul Ankara Bursa İzmir Antalya ve Alanya’da ve sezonda Bodrum ve Fethiye’de toplam 18 mağaza ile hizmet vermekteyiz ve mayıs ayının sonunda yine İstanbul da 2 mağaza açılışımız olacak. Tüm mağazalarımız franchise olup bu anlamda büyümeye devam etmekteyiz. Yatırımcılarımıza yer bulma, önerme konularında destek sağlıyoruz ve tüm süreç sonunda anahtar teslim şekilde mağazayı kendilerine sunuyoruz. Sarf malzeme tedariği, personel eğitim süreçleri ve ürünlerin hazırlanması gibi tüm konularda merkez ofisimiz destek vermektedir. Dünyada 35 ülkede 3500’e yakın mağaza sayısı ile bilinirlik oranı oldukça yüksek bir zincir olmanın avantajlarını turist ilgisi ile görmekteyiz.