Bursa Kebap Evi Franchise ve Kiralama Müdürü Nurdan Kılıç, lezzet ve kaliteye gösterilen özenin yanı sıra büyüme stratejilerinin de markanın başarısında etkili olduğunu vurguladı. Bunun yanında, kadın yatırımcılara sundukları %25 indirim ile daha fa zla kadının sektörde yer almasını sağlamayı hedeflediklerini paylaştı.
Bursa Kebap Evi’nin 2010 yılında başlayan yolculuğundan bugüne kadar geçen süreci nasıl değerlendiriyorsunuz? Başarıyı getiren en önemli faktörler neler oldu?
Helvacı Group markayı 2010 yılında satın aldığında, Bursa Kebap Evi’nin hedefi yalnızca lezzetli bir İskender sunmak değildi; aynı zamanda bu lezzeti en kaliteli şekilde müşterilerine sunarak markayı sektörde fark edilir kılmaktı. Bugün gelinen noktada, markanın başarısını, birkaç önemli faktöre borçlu olduğumuzu söyleyebilirim.
Müşterilerimize sunduğumuz yemeklerin lezzet ve kalitesindeki standardizasyonun sağlanması, sadık bir müşteri kitlesi oluşturmamıza büyük katkı sağladı.
Bunun yanı sıra, hizmet kalitesi de büyük bir öneme sahip. Müşteri memnuniyetini her zaman en ön planda tutarak, personel eğitimine ve misafirperverliğe çok dikkat ettik. Bu da müşterilerimizin bize olan bağlılıklarını artırdı.
Son olarak, büyüme ve şubeleşme stratejisi de büyük bir başarı faktörüydü. 3 şube ile satın aldığımız markayı bugün 13 ülke 150 şubeye taşıyarak, markamızı daha geniş bir coğrafyaya taşıdık. Bu sayede daha fazla insana ulaşmayı ve diğer ülkelerin de Türk kültürünü deneyimlemelerini sağladık.
Franchise sisteminizin sunduğu avantajlar hakkında biraz bilgi verir misiniz? Özellikle kadın yatırımcılar için sunduğunuz indirim fırsatından da bahseder misiniz?
Markamız, 25 yıllık sektörel tecrübesiyle bayi dostu bir yaklaşım benimsemektedir. Franchise sistemimiz, kolay, hızlı ve kârlı bir model sunar. Yatırımcı adayı profili ve franchise açılacak lokasyon titizlikle analiz edildikten sonra, sözleşme imzalanarak şube, anahtar teslimi şekilde hazırlanır. Eğitim departmanımızın mağazalarımızda uyguladığı yoğun ve başarılı program sayesinde operasyonel mükemmellik hedeflerimize ulaşılmaktadır. Başarılı lojistik operasyonumuz ile Türkiye’nin dört bir yanındaki mağazalarımıza ürünlerimizi günlük ve taze olarak ulaştırıyoruz. Merkezimizden yürütülen pazarlama çalışmalarıyla markamızı 12 ay boyunca ulusal reklamlarla destekliyoruz. Ayrıca, kadın yatırımcılarımıza franchise bedelinde %25 indirim olanağı sağlıyoruz. Bu sayede, güvenilir bir ortaklık ve benzersiz bir franchise sisteminin kapılarını aralıyoruz.
