Klasik tatları modernleştirerek gelecek nesillere taşıyan Marmaris Büfe 1964, inovatif yaklaşımları ve sürdürülebilirlik hedefleriyle sektöre yön veriyor. Müşteri taleplerinin her zaman öncelikleri olduğunu ifade eden Mustafa Sargın, 2025 yılı için belirledikleri büyüme hedeflerini de okurlarımızla paylaştı.
Marmaris Büfe 1964 olarak klasikleşmiş tatları çağdaş tüketici beklentilerine uygun şekilde yeniden yorumlarken hangi inovatif yaklaşımları benimsiyorsunuz? Bu süreçte marka olarak sizi diğerlerinden farklı kılan unsurlar nelerdir?
Yaratıcılığı teşvik etme, iş birliği, ekip çalışması, yeniliklere açık olmak, sürekli gelişim ve öğrenme Marmaris Büfe 1964 olarak bizim için önemli inovatif yaklaşımlardır. Geleneksel tatlarımızı ve kurumsal kültürümüzü muhafaza ederek yeni nesillerle buluşturmak ve etik değerlerimizden taviz vermemek bizi diğer markalardan ayıran unsurlardır.
Geleneksel tariflerinizi modern dokunuşlarla birleştirerek hem genç nesillere hem de eski kuşaklara hitap eden menüler oluşturuyorsunuz. Bu dengeli yaklaşımı sürdürebilmek için hangi müşteri içgörülerinden faydalanıyorsunuz? Hem geleneksel tatların ruhunu koruyarak hem de modern pazarlama araçlarından yararlanarak müşteri bağlılığını nasıl artırıyorsunuz?
Bizim müşterilerimizle kurduğumuz bağlar çok eski yıllara dayanıyor. Her zaman için müşterilerimizin talepleri bizim önceliğimizdir. Genel müdürlüğümüz tarafından düzenli olarak pazar araştırması yapılmakta ve müşteri memnuniyet anketleri düzenlenmektedir ayrıca franchising sistemimiz bünyesinde gizli müşteri çalışmamız mevcuttur. Bu çalışmalardan gelen veriler planlamalarımıza yön göstermektedir.
Marmaris Büfe 1964 olarak, 2025 yılı için belirlediğiniz büyüme hedefleri nelerdir? Yeni şube açılışları, ürün çeşitliliği, franchise ekosistemi veya uluslararası arenaya yönelik planlarınızı bizimle paylaşır mısınız?
2025’te sistemimize dahil olacak yeni şubelerimizle birlikte %30 büyüme öngörüyoruz. Taklit markalarımıza karşı açtığımız savaş da devam ediyor. Yeşil dönüşüm ve dijitalleşme hedeflerimiz arasında. Sürdürülebilirlik açısından bu unsurlar dünya çapında önem arz ediyor. Lezzetlerimizi ve markamızı dünya lezzetleri ve dünya markaları arasına taşımak hedefimiz.