Geçmiş yıllarda olduğu gibi 2024’te de güçlü bir şekilde büyüyen Watsons Türkiye, 2024’ün ilk 5 ayında 11 yeni mağaza açılışı gerçekleştirirken, 20 mağazasında da yenileme çalışmaları yürüttü. Watsons Türkiye Genel Müdürü Mete Yurddaş ile bir araya geldiğimiz Haziran sayımızda hem yılın ilk dönemini hem de bu yıl 10’uncusu düzenlenen Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri ile markalarının tüketicilerin zihinlerinde nasıl bir algı yarattığını konuştuk.
Watsons deneyimini yaşayan müşteri sayısını artırmayı hedefl eyen markanız 2024 yılına nasıl başladı, yılın ilk yarısına ilişkin performansınızı değerlendirir misiniz?
Watsons Türkiye olarak, pazarı ve müşterilerimizi iyi tanımamız, ürün çeşitliliğimiz ve deneyim markası olmamız son yıllarda hızla büyümemizi sağladı. 2024 yılında da güçlü bir şekilde büyüyoruz. Yılın ilk 5 ayında 11 yeni mağaza açtık. Yenilediğimiz 20 mağazamızda sunduğumuz Watsons deneyimini en üst noktaya taşıdık. Yılın ilk yarısında online’da da ciddi bir büyüme yakaladık. Biz online ve offl ine’ı birbirinin tamamlayıcısı olarak görüyoruz. Fiziksel mağazalarımızda sunduğumuz müşteri deneyimini online’da, online’da sunduğumuz deneyimi ise fiziksel mağazalarımızda yaşatıyor, O+O yaklaşımımız ile 7/24 deneyim sunuyoruz. Bu da tercih
edilmemizi sağlıyor
Bu yıl 10’uncusu düzenlenen ve Watsons denildiğinde akla ilk gelen etkinliklerinizden olan Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri ile markanızın tüketicilerin zihinlerinde nasıl bir algı yarattığını düşünüyorsunuz, 10 yıl önce bu geceyi düzenlemeye karar vermenizde etkili olan faktörler nelerdi?
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri, markamızın tüketicilerin zihinlerinde yer edinmesinde büyük bir rol oynuyor. Bu proje sadece en iyileri ödüllendirmekle kalmayıp, müşterilerimize Watsons’ın kalite ve güvenilirlik konusundaki taahhüdünü de hatırlatıyor. 10 yıl önce bu geceyi düzenlemeye karar verirken, amacımız en iyileri ödüllendirmenin yanı sıra sektörümüze değer katmaktı. Tüketicilerimizin markamıza duyduğu güveni ve sadakati artırmayı hedefl edik. Güzellik ve kişisel bakım sektöründe bir rehber olma misyonumuz da kararımızda etkili oldu.
Oylamaya her sene daha fazla tüketicinin katılıyor olması ve ilginin büyümesi bize doğru karar verdiğimizi gösteriyor. Bugün gelenekselleşen ve sektörde çok kıymetli bir yere gelen bu ödül, her geçen yıl gelişmeye, büyümeye ve tüketicimizle bağımızı güçlendirmeye devam edecek.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
Müşteri odaklı yaklaşımımızı ve sürdürülebilirlik konusundaki kararlılığımızı vurgulamak istiyorum. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına en iyi şekilde yanıt vermek, onlara en kaliteli ürünleri ve en iyi deneyimi sunmak için yenilikçi çözümlere ve teknolojilere yoğunlaşıyoruz. Sürdürülebilirlik bizim için çok önemli bir konu. Çevre dostu ürünler sunmak ve operasyonlarımızda çevresel etkileri minimize etmek için çabalıyoruz. Bu yöndeki çalışmalarımızı artarak devam ettireceğiz.
Watsons olarak, her zaman müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefl iyoruz. Bizi tercih eden tüm müşterilerimize teşekkür eder, onlara en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğimizin sözünü vermek isterim.