Franchise

Markalarımızın büyüme hedeflerine ulaşmasına yardımcı olmayı sürdüreceğiz

2024 yılında franchise sisteminde en hızlı büyüyen sektörler arasında teknoloji, sağlık, sürdürülebilirlik ve gıda sektörlerinin önemli bir rol oynayacağını öngördüklerini belirten Francorp CEO’su Kerem Çiftçi ile bir araya geldiğimiz Şubat sayımızda Çiftçi, Francorp olarak markaların büyüme hedeflerine ulaşmasında yardımcı olmayı sürdüreceklerini ifade etti.

Franchise ekosistemine girmek isteyen markalar Francorp’ta hangi süreçler konusunda destek alıyor, hizmet sunulacak sektöre yönelik nasıl bir planlama dönemi gerçekleştiriyorsunuz?

Francorp olarak, franchise ekosistemine katılmak isteyen markalara kapsamlı destek sağlıyoruz. İlk olarak, markanın sektördeki potansiyelini değerlendirmek amacıyla detaylı bir analiz gerçekleştiriyoruz. Ardından, stratejik bir iş modeli oluşturmak için markanın ihtiyaçlarına uygun planlamalar yaparak, operasyonel süreçleri optimize etmelerine yardımcı oluyoruz. Franchise sürecinin her aşamasında, konseptin uygunluğundan eğitim programlarına kadar geniş bir destek yelpazesi sunarak markaların başarılı bir şekilde franchise sistemine geçiş yapmalarına öncülük ediyoruz.

2024 yılıyla birlikte franchise sisteminde en çok hangi sektörlerin hacmini büyüteceğini öngörüyorsunuz, bunun nedeni nedir?

2024 yılında franchise sisteminde en hızlı büyüyen sektörler arasında özellikle teknoloji, sağlık, sürdürülebilirlik ve gıda sektörlerinin önemli bir rol oynayacağını öngörüyoruz. Bu öngörümüzü destekleyen temel faktörler şunlardır:

Teknoloji: Hızla değişen teknolojik ortam, müşteri deneyimlerini ve iş operasyonlarını dönüştürüyor. Teknolojideki bu hızlı gelişmeler, özellikle dijitalleşmeye odaklanan franchise modellerinin büyümesine olanak tanıyacak.

Sağlık: Toplumların sağlık bilincindeki artış ve pandeminin etkisiyle birlikte, sağlık sektörüne olan talep artmaktadır. Bu, sağlık hizmetleri sunan franchise markalarının önemli bir büyüme potansiyeli taşıdığı anlamına gelmektedir.

Sürdürülebilirlik: Çevre dostu uygulamalara olan talepteki artış, sürdürülebilir hizmetleri benimseyen işletmelerin ve markaların franchise dünyasında öne çıkmasını sağlayacaktır.

Gıda Sektörü: Gıda sektöründeki sürekli yenilikler, tüketici taleplerindeki çeşitlilik ve sağlıklı yaşam tarzına olan odak, gıda sektörünü franchise açısından önemli kılmaktadır. Yenilikçi ve lezzet odaklı konseptlere sahip gıda markalarının bu büyümede etkili olması beklenmektedir.

Bu nedenlerle, Francorp olarak bu sektörlere odaklanarak markalara özel stratejiler geliştirme ve yatırımcılara sürdürülebilir ve rekabetçi bir avantaj sunma amacındayız.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Son olarak; iş ortaklarımızla güçlü bir iş birliği ve karşılıklı başarı odaklı bir ilişki kurmak istiyoruz. Francorp olarak, markalarımızın başarılarına ortak olmaktan gurur duyuyoruz. Başarılı bir franchise sistemi için sağladığımız destek ve birlikte geçirdiğimiz her aşamada, markalarımızın büyüme hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmayı sürdüreceğiz.