Franchise

Tavada Tavuk lezzetleri Fransa’yı sardı

Tavada Tavuk İş Geliştirme Müdürü Akın Gürbüz’ü ağırladığımız yeni yılın ilk sayısında Gürbüz, Türkiye’de 70 ve Ürdün’de yer alan 4 restoranın yanı sıra, Fransa’da açılan yepyeni restoranlarıyla ulusal ve uluslararası arenada 75 şubeye ulaşmanın gurur ve mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.

“Tavada Tavuk ailesi olarak 10. yılımızı kutladığımız bu günlerde, Türkiye’de 70, Ürdün’de 4 ve Fransa’da açılışını gerçekleştirdiğimiz yepyeni restoranımız ile toplamda 75 şubeye ulaşmanın haklı gururunu yaşamaktayız.” diyen Tavada Tavuk İş Geliştirme Müdürü Akın Gürbüz, hedeflerinin başta Avrupa olmak üzere dünya genelinde her noktaya lezzetlerini ulaştırıp Tavada Tavuk’un marka bilinirliğini en üst seviyeye taşımak olduğunu ifade etti. Bu bağlamda yenilenen restoran konsepti ve menüleri ile 7’den 70’e herkesin rahatlıkla ziyaret edip keyif alacağı ve damak zevkine uygun lezzetler sunduklarını belirten Gürbüz, bir franchise yatırımcısının Tavada Tavuk marka çatısı altına girmek istediğindeki süreci de yatırımcılar için anlattı.

Ön fizibilite raporuyla yatırımcıya güvenilir veriler sunuluyor

Gürbüz, “Yatırımcının bize bir lokasyon teklifi ile gelip gelmemesi bizler için fark etmiyor. Burada bizler ön fizibiliteyi çıkarabilecek yazılım programımız ile ayarlamayı yapabiliyoruz. Bu yazılımımız ile o lokasyonun tüm ekonomik, demografik ve beşeri bütün bilgilerini TÜİK’in istatistiklerine dayanarak çekiyoruz. Biz de buradan yola çıkarak ve en sonunda yerinde tespitlerle fizibilite raporumuzu hazırlıyoruz. Burada öncelikli verdiğimiz karar tamamen bayinin faydasına yönelik oluyor.” ifadelerini kullandı.