AVM

Birçok marka Aydın müşterisi ile ilk kez OPS Mall’da buluşacak

OPS Mall Dijital Pazarlama Uzmanı Oya Sözer’i ağırladığımız Ocak sayımızda Nisan ayında kapılarını ziyaretçilerine açmaya hazırlanan OPS Mall’un marka karmasını oluştururken göz önünde bulundurdukları kriterleri ve enerji verimliliğine yönelik hayata geçirecekleri projeleri konuştuk.

Ege’nin incisi Aydın’ın en büyük kapalı alışveriş ve eğlence merkezi unvanını taşıyan OPS Mall projesinin son durumu konusunda okurlarımızı bilgilendirir misiniz, ziyaretçilerinize kapılarınızı hangi tarihte aralamayı planlıyorsunuz?

Kaba inşaatını tamamladığımız projemizde şu anda ince işçilikler ve sistem alt yapı çalışmaları devam etmektedir. Projemiz Nisan ayı sonunda açılış yapmak üzere hızla hazırlıklarına devam ediyor. Şu an için mağaza teslim süreçlerine başladık ve kısa bir süre içerisinde markalar şantiye aşamasına geçecekler.

Perakende, yeme-içme ve eğlence alanlarında marka karmanızı oluştururken hangi kriterleri göz önünde bulundurdunuz?

Bir bölge ve yol AVM’si olarakplanladığımız projemiz 82.000 m2 inşaat alanına ve 46.000 m2 kiralanabilir alana sahiptir. Kiralama konusunda özellikle Aydın’da olmayan markaları misafirlerimiz ile buluşturmayı hedefliyoruz. Bölge AVM’si olarak ulusal marka karmasına özen gösteriyor ve seçimlerimizi buna göre yapıyoruz. Bu bağlamda birçok markamız ilk kez Aydın müşterisi ile buluşacak ve onlara hizmet verecek.

Enerji verimliliği AVM’lerin en önemli gündem maddeleri arasında yer alıyor, enerji tasarrufu ve verimliliği adına OPS Mall projesinde nasıl bir strateji geliştirdiniz?

OPS Mall projemizde ilk etapta kendi elektriğimizi üretmek ve daha verimli bir enerji politikası oluşturmak adına çatımızda 450 KW güneş enerjisi kurulumu yapacağız. İlerleyen süreçte ise 19.5 MW güneş enerjisi saha kurulumu yaparak projeye adapte edeceğiz.

Ayrıca yağmur suyu hasadı yapmak üzere oluşturduğumuz alt yapı ile buradan elde ettiğimiz suyu AVM tüketiminde kullanacağız.