Perakende

MÜŞTERİLERİMİZE DEĞERLİ HİSSEDECEKLERİ BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ SUNUYORUZ

2025 yılı sonunda çoğunluğu alışveriş merkezlerinde olacak şekilde 100 mağaza açma hedefl eri ile yatırım ve projelerine devam eden Evidea, konseptleri ve bulunduğu lokasyonlardaki harcama alışkanlıklarına dikkat ederek projelerini yürütüyor. Evidea Genel Müdürü Kazım Mavuş ile Nisan sayımızda bir araya geldik.

Evidea başta İstanbul olmak üzere Marmara Bölgesi’nde kaç şubeyle müşterilerine hizmet veriyor, Türkiye nüfusunun büyük bir bölümünün yaşadığı bu bölgede büyüme hedefl eriniz hangi çerçevede gelişecek?

Hayatına e-ticaret sitesi olarak başlayan ve hızla fiziksel mağazacılıkta büyüyen bir marka olarak şu anda Türkiye genelinde 19 ilde 39 mağazaya ulaşmış bulunuyoruz. İstanbul’da 14, Marmara Bölgesi’nde ise toplamda 22 mağaza ile müşterilerimize hizmet veriyoruz. Bunlara ek Nisan ayında 2 yeni mağazamızı zincirimize ekleyeceğiz. Bunlardan bir 13 Nisan’da açılacak Tekirdağ Tekira AVM’deki mağazamız olacak. Marmara Bölgesi Türkiye’nin en önemli ve en kritik bölgesi. Evidea olarak Marmara Bölgesi’nin her ilinde var olmaya çalışıyoruz. Mağaza sayımızı artırmaya yönelik çalışmalarımız devam ediyor. 2025 yılı sonunda çoğunluğu alışveriş merkezlerinde yer alacak 100 mağazaya ulaşmayı planlıyoruz.

Yeni mağaza açılışlarınızda dikkat ettiğiniz hususlar nedir, AVM’lerdeki yatırımlarınızda neleri önceliklendiriyorsunuz?

Evidea olarak Türkiye’nin dört bir yanında bulunan keyifl i ve ferah mağazalarımızla, müşterilerimize, evleri ilgili birçok ihtiyaçlarına tek çatı altında ulaşılabildikleri keyifl i bir ev alışverişi deneyimi yaşatıyoruz. Tüketicilerin kaliteli ve trend ürünlere makul fiyatlarla sahip olmasını amaçlıyoruz. Mağaza açmadan önce detaylı bir fizibilite süreci gerçekleştiriyoruz. Pazar büyüklüğü uygun olan şehirlerde, konseptimize uygun lokasyonlar bulmamız durumunda gerekli analizlerimizi yaparak karar alıyoruz. Şehrin nüfusu ve harcama alışkanlıkları bizim için en önemli kriterlerden. Tüketici araştırmaları yaparak bölgenin potansiyelini analiz ediyor ve uygunluk durumunda harekete geçiyoruz. Mağazalarımız; tüketicilerin yoğun yaşadığı ve kolay ulaşabileceği yerlerde, genellikle alışveriş merkezlerinde bulunuyor. Şu anda hizmet verdiğimiz 39 mağazadan 37’si AVM mağazası. Dikkat ettiğimiz en önemli husus ise mağazalarımızın geniş ve ferah olması. Mağazalarımız yaklaşık 1.500 m2’lik bir alana sahip. Evidea’nın kurumsal renkleriyle hazırlanmış sıcak, samimi ve ferah bir mağaza konseptimiz var. Tüketicilerimizin dekoratif fikirler bulup ilham aldığı ve burada gezerken keyif aldıkları ve değerli hissettikleri bir ev alışverişi deneyimi sunuyoruz. Tüm mağazalarımızda aynı konsepti ve aynı deneyimi sunmak da bizi diğer markalardan ayıran en önemli özelliklerimizden.

Evidea olarak e-ticarette güçlü bir performans sergiliyorsunuz, e-ticaret kanalı satış hacminizin ne kadarlık bir oranını temsil ediyor? Bu alanda müşterilerinizi cezbedecek ne tür yenilikler hayata geçirmeyi planlıyorsunuz?

Evidea olarak e-ticaret alanında köklü bir tecrübeye sahibiz. İnternet sitemiz en büyük mağazamız ve güçlenerek varlığını sürdürüyor. E-ticaret’in bugününe ve geleceğine olan inancımızla buradaki yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. İnternet sitemizin kullanıcı dostu deneyimini de sürekli geliştiriyoruz.