JoyPark, bünyesinde bulundurduğu eğlence üniteleri sayesinde her yaş grubuna hitap etmeye devam ederken, AVM’lerin hedef kitlesine uygun eğlence ortamları da sunuyor. JoyPark İş Geliştirme Uzmanı Batuhan Bayraktar ile Kasım sayımızda bir araya geldik.
JoyPark olarak kısa ve orta vadede hayata geçireceğiniz yeni yatırımlarınız ne yönde gelişecek, önümüzdeki dönemlerde hangi lokasyonlarda JoyPark’ı göreceğiz?
JoyPark olarak farklı lokasyonlarda yeni yatırımlar yapmak tabii ki sürekli gündemimizde. Ancak AVM’lerdeki diğer mağazalar ile karşılaştırıldığında en yüksek yatırım maliyetine sahip olan bir iş kolunda faaliyet gösterdiğimiz için hem yatırım sırasında hem de faaliyete geçtikten sonra AVM yatırımcılarının ve AVM yönetimlerinin desteğini alabildiğimiz lokasyonlarda yeni yatırımlarımızı yapıyor olacağız.
JoyPark’ın sektöre öncülük ederek geliştirdiği eğlence konseptlerinden bahseder misiniz?
Yıllar içinde JoyPark’ta araştırmacı, rekabetçi ve dinamik bir yapı oluşturduk. Dünyadaki gelişmeleri yakından takip ettiğimiz gibi, konseptimize uyan yurt içi üreticilerin ürünlerini de alanlarımızda geçici olarak konuşlandırıp ziyaretçi ilgisine göre bünyemize katıyor, ziyaretçilerimizin beklentileriyle doğru orantılı olarak da ayrıca şekillendiriyoruz. Mottomuzda da belirttiğimiz gibi “Her Yaş İçin Eğlence” sunuyoruz. AVM’lerin hedef kitlesinin tamamını içine alan bir eğlence ortamına sahibiz. Çeşitliliğimizle üç kuşağın eğleneceği üniteler bizde her zaman mevcut.
JOYPARK, THREE GENERATIONS’ ENTERTAINMENT COMPLEX
Joypark provides entertainment centres attracting the target group of shopping malls while maintaining its appeal to everybody regardless of their age, thanks to its entertainment units. For our November issue, we interviewed Batuhan Bayraktar, Joypark’s Business Development Specialist.
As JoyPark; how will your future investments evolve in the short and medium term? And at which locations will we see JoyPark in the coming days?
As JoyPark, it is always on our agenda to expand our brand within Turkey and internationally. On the other hand, since we operate in a business area that has the highest investment costs compared to other stores in shopping malls, it is significant to get support of Shopping Mall İnvestors and Shopping Mall’s Management both during the investment and after starting to operate. We will address our new investments at locations which we can get these supports.
Would you be able to explain the entertainment concepts developed by industry-leading Joypark?
Over the years, we have created an intriguing, competitive and dynamic concepts at JoyPark. As well as following the new trends around the World , we have always supported and located entertainment units of local producers as long as they satisfy our guests expectations. As stated in our motto, we offer “Entertainment for All Ages”. As a result of our motto, we pay attention to address all different visitor groups of shopping malls while creating our entertainment group concepts.