Öne Çıkanlar Perakende

SANSİRO’DAN YURT DIŞINDA İKİ YENİ LOJİSTİK ÜSSÜ

25 yıllık deneyim ve tecrübesiyle üretilen ürünlerini Türkiye’nin yanı sıra 55 ülkede tüketicilerle buluşturan Sansiro Parfüm, 35 yeni ülkeye ulaşma hedefiyle Avrupa ve Amerika’da 2 yeni lojistik üssü projesini hayata geçirmeye hazırlanıyor. Sansiro Parfüm’ün yeni yatırımlarını Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Benli okurlarımız için anlattı.

Sansiro Parfüm olarak yurt dışı yatırım ve projelerinizden bahseder misiniz, önümüzdeki yıllarda hedeflediğiniz çalışmalar nelerdir?

Sansiro Parfüm olarak, 1998 yılından bu yana yurt dışı iş ortaklarımız ile birlikte geniş ürün yelpazemizi 55 ülkede tüketicilerle buluşturmaktayız. Bulunduğumuz her ülkede, kısa zamanda tüketicilerin beğenisini kazanmış olan ürünlerimizi 5 yıl içinde 35 yeni ülkeye daha ulaştırmayı hedeflemekteyiz. Bu hedeflerimiz doğrultusunda, mevcut pazarımızı büyüterek önce Avrupa, akabinde de Amerika kıtasında iki yeni lojistik üssü projelerimizi hayata geçirmeyi planlamaktayız.

Okuyucularımızı bünyenizin franchise sistemi hakkında bilgilendirir misiniz?

Sansiro Parfüm olarak, dünyanın en çok kazandıran franchise iş modeli ile kendi işinizin patronu olma fırsatını sunmaktayız.

25 yıllık deneyim ve tecrübesi ile sektörünün öncü markası durumunda olan Sansiro Parfüm, vizyon sahibi yeni iş ortaklarımız ile birlikte franchise ağını büyütmeye devam etmektedir. Bölge nüfusu yoğun, satış potansiyeli yüksek merkezi yerler ve alışveriş merkezleri gibi lokasyonlarda bulunan franchise mağazalarımız, son kullanıcıların Sansiro Parfüm’ün geniş ürün yelpazesi ile buluştuğu seçkin satış noktalarımızdır.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Kendi bünyemizde oluşturduğumuz AR-GE bölümü ve teknolojik donanımlarımız ile daima kaliteli malı, uygun fiyatlarla sunarak uzun yıllar müşterilerimize hizmet etmeyi hedeflemekteyiz.

SANSIRO TO BUILD TWO NEW LOGISTICS BASES ABROAD

Offering its products produced with 25 years of experience to consumers in 55 countries as along with Turkey, Sansiro Perfume is now preparing to implement 2 new logistics base projects in Europe and the United States with the aim of adding 35 new countries to its network. We talked with Board Member Mehmet Benli about Sansiro’s new investments for our readers.

C an you tell us about Sansiro Perfume’s investments and projects abroad, and your goals for the coming years?

As Sansiro Perfume, we have been offering our wide product range to consumers in 55 countries together with our foreign business partners since 1998. Our goal is to introduce our products, which have gained the appreciation of consumers in a short time in every country we are in, to 35 new countries within the next 5 years. To this end, we plan to expand our current market and implement our two new logistics base projects, first in Europe and then in the U.S.

Could you please briefly inform our readers about your franchise system?

As Sansiro Perfume, we offer the opportunity to be your own boss with the most profi table franchise business model in the world. Being the leading brand of the sector with 25 years of extensive experience, Sansiro Perfume continues to expand its franchise network with visionary new business partners. Our franchise stores, all located in central locations and shopping malls with dense regional population and high sales potential, are exclusive sales points where end users meet with the wide product range of Sansiro Perfume.

Finally, what would you like to add?

Our paramount objective is to serve our customers for many years with our own R&D department and technological equipment by offering quality products at affordable prices at all times.