Perakende

KİĞILI,  SONBAHAR KIŞ KOLEKSİYONUNDA RAHATLIK VE ŞIKLIĞI ÖN PLANA ÇIKARIYOR

Kiğılı, 2022/23 Sonbahar-Kış koleksiyonunda doğadan aldığı ilham ile “rahat şıklık” kavramını vurgularken aynı zamanda sürdürülebilir ürünleri ile de doğayı koruyor. Kiğılı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hilal Suerdem ile Kasım sayımızda bir araya geldik.

Kiğılı’nın 2022/23 Sonbahar-Kış kreasyonunda erkek modasına yön veren çizgisinden söz eder misiniz, şık erkek stilinde öne çıkan, sezona damgasını vuracak tasarımlarınız neler?

Kiğılı, 2022/23 Sonbahar-Kış koleksiyonuyla doğadan ilham alıyor. Sadeliği yansıtan, stil ve konforu birleştiren tasarımlarla “rahat şıklık” kavramını vurguluyor. Her giyim tarzına uygun, rahat ve hayatı kolaylaştıran parçalarla erkek giyimine yön veren Kiğılı, 2022/23 Sonbahar-Kış koleksiyonu ile mevsimin karamsarlık hissi yaratan havasını doğanın dinamik renkleriyle dağıtıyor. Günün her anına hitap eden özgün kombinlerle beyleri yenilenmeye davet eden koleksiyon; akıllı, uzun ömürlü ve sürdürülebilirliğe odaklanan özellikleriyle rahat şıklığı ön plana çıkarıyor.

Global pazarda Kiğılı’nın şu anki konumu nedir, önümüzdeki yıl içinde hangi yeni pazarlarda sizleri göreceğiz?

Kiğılı olarak son iki yıldır yaptığımız yurt dışı yatırımlarımızla yurt dışında 51 ülkede 61 mağaza ve 105 franchise satış noktası ile toplamda 164 mağaza sayısına ulaştık. Yurt içinde 200 mağazamız ile yurt içi ve yurt dışında toplam 366 mağazamız var. Önümüzdeki yıl ilk kez gireceğimiz ülkeler Birleşik Arap Emirlikleri. Cezayir, Irak, Kazakistan ve Suudi Arabistan ile Balkan ülkelerinde, Hırvatistan ve Arnavutluk’ta yeni mağazalar açacağız.

İtalya Milli Basketbol takımına sponsor olduk

İtalya’da bir ay önce dünyanın en önemli erkek markalarına sahip İtalya Milli Basketbol takımına sponsor olmanın gururunu yaşıyoruz.

AUTUMN & WINTER COLLECTION BY KIGILI KEYNOTES COMFORT AND ELEGANCE

2022/23 Autumn & Winter collection by Kiğılı inspired by nature keynotes “comfortable elegance”, while protecting the nature with sustainable products. We came together with Hilal Suerdem, Vice Chairman of Kiğılı Board of Directors, for our November issue.

Can you tell us about Kiğılı’s 2022/23 Autumn & Winter creations that will set the trend in men’s fashion? What are the designs you think will stand out in chic menswear and leave their mark on the season?

Kiğılı’s 2022/23 Autumn & Winter collection is a collection inspired by nature. It keynotes the concept of “comfortable elegance” with designs that refl ect simplicity and combine style with comfort. Having always been a trendsetter in menswear with comfortable and lifeeasing pieces suitable for every dressing style, Kiğılı set out to sweep away the pessimistic atmosphere of the season with the dynamic colors of nature featured in our 2022/23 Autumn & Winter collection. Inviting gentlemen to renew themselves with unique outfi ts suitable for every hour of the day, this collection highlights comfortable elegance with smart, long-lived and sustainability-focused features.

What is the current position of Kiğılı in the global market? What are the new markets we will see you next year?

The foreign investments we made in the last two years have added 61 stores and 105 franchise sales points in 51 foreign countries to Kiğılı’s number of stores, thus hitting a total of 166 stores abroad. Added the 200 stores we have in Turkey, we have currently 366 stores in total. The countries we will enter next year for the fi rst time are the United Arab Emirates. And we will open new stores in Algeria, Iraq, Kazakhstan and Saudi Arabia, as well as in Balkan countries, Croatia and Albania.

We are now sponsor to the Italian National Basketball team

A month ago, we proudly signed a sponsorship agreement with the Italian National Basketball team in Italy, the home to the most signifi cant menswear brands in the world.