Perakende

LORİS PARFÜM, DÜNYA ÇAPINDA 500 MAĞAZASI İLE TÜRK KOKU SEKTÖRÜNÜN ÖNCÜSÜ

Pazar payını günden güne arttıran Loris Parfüm; EDP parfüm koleksiyonu dışında, Loris Niche koleksiyonuyla niche pazara yaptığı yatırımlar ile sadece Türkiye’de değil dünya çapında da oldukça fazla talep görüyor. Ekim sayımızda Loris Parfüm Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Okuyucu ile keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.

Açık parfüm pazarında Loris Parfüm’ün konumundan bahseder misiniz, sektördeki pazar payınız nedir?

Loris Parfüm olarak, açık parfüm pazarında kendi kreasyon parfümlerimiz ve mağazalarımızdaki diğer kozmetik ürünlerimizle farklı bir konumumuz var. Ortam parfümü ve oda kokusu segmentinde de rakipsiz bir yelpazeye sahibiz. Kesintisiz süren markalaşma çalışmalarımızla pazar payımızı günden güne artırıyoruz. Loris Parfüm olarak ortaya koyduğumuz bir başka önemli fark, EDP parfüm koleksiyonumuzun dışında niche pazara yaptığımız yatırım. Loris Niche koleksiyonu, şu anda sadece Türkiye’de değil dünya çapında talep gören bir koleksiyon halini aldı.

2022 yılı içerisinde kaç yeni şubeyle müşterilerinizle buluştunuz, toplam şube sayınız ve yılsonuna kadar açmayı hedefl ediğiniz yeni şubeleriniz konusunda okurlarımızı bilgilendirir misiniz?

2022 yılı içinde şube açmayı sürdürdük ama esas değişimi var olan mağazalarımızın dönüşümü konusunda yaşadık. Türkiye’de toplam 200, dünya çapında toplam 500 mağazamız var ve her bir mağazamızın Loris dünyasını en güzel şekilde hissettirebilmesi için kesintisiz yatırım yapıyoruz. 2022 yılı sonuna kadar 20 yeni şube daha açmayı hedefl iyoruz. Loris Parfüm; bugün geldiği noktada rakamsal büyümeden ziyade, müşterinin tavsiye etme ve yeniden satın alma oranı gibi daha soyut değerlere odaklanmayı tercih ediyor. Girişimcilerin yoğun ilgisi ile karşı karşıyayız fakat yol arkadaşlarımızın seçiminde aynı vizyonu paylaşıyor olma konusu giderek öne çıkıyor.

Loris Parfüm olarak franchise adaylarına sunduğunuz destek ve avantajlardan söz eder misiniz?

Loris Parfüm yatırımı son derece prestijli ve kazandıran bir yatırım. Bayi adaylarımız, yurt dışı ve yurt içi için uzun soluklu bir iş ortaklığı kurmak hedefi yle bize basit bir iş planıyla başvuru yapabilirler. Loris Parfüm, mağazaları otomasyon sisteminden ürünlerine kadar her anlamda satışa hazır halde teslim ediyor. Tabela, raf, mimari ve teknik operasyonu hazırlanan mağazalar saha operasyon ekipleri tarafından her aşamada destekleniyor. Loris Parfüm, bayilerin satışlarını artırmak için uzun vadeli bir eğitim planının uygulanmasını sağlıyor. Loris Akademi çatısı altında, mağazacılık, kurumsal kültür, satış ve parfüm bilgisi gibi ana konularda tüm bayi çalışanlarının eğitim ve gelişim programları takip ediliyor.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Üretim kalitesi, Loris Parfüm’ün tüm zamanlarda en önemli önceliği. AB standartları dahil olmak üzere, ihracat başarımızı sağlayan çok yüksek bir üretim standardımız var. Uluslararası Esans Birliği (IFRA) standartlarına göre uygun hammaddeler göz önüne alınarak, sektörün en büyük üreticilerinden hammaddelerimizi tedarik etmekteyiz. Müşterimizin hem mağazamızda hem de ürün kullanımı sırasında akılda kalıcı bir deneyim yaşaması için dönüşüm yatırımlarımıza devam ediyoruz.