AVM

SAPPHIRE, ÖZGÜN PROJE VE FİKİRLERLE VAZGEÇİLMEZLİK NOKTASINA DOĞRU İLERLİYOR

Göz alıcı mimarisi, 360 derece İstanbul manzarası ve bulunduğu lokasyon itibarıyla çekim merkezi konumunu alan Sapphire Alışveriş ve Yaşam Merkezi; güçlü yatırımcısı ve profesyonel yönetim anlayışıyla yeni bir döneme merhaba dedi. Sapphire AVM Genel Müdürü Mustafa Güleç ile Haziran sayımızda yeni projelerini ve ilk çeyrekte nasıl bir performans gösterdiklerini konuştuk.

Bir alışveriş merkezinden çok daha fazlası sloganıyla ziyaretçilerinizi ağırladığınız Sapphire Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nin lokasyon ve mimari özelliklerinden bahseder misiniz?

Sapphire Alışveriş ve Yaşam Merkezi, lokasyonu açısından oldukça stratejik bir konuma sahip. İstanbul’un en önemli finans merkezlerinden Levent – Maslak aksı arasında yer alıyor ve direkt metro bağlantısıyla ulaşımın her geçen gün imkansız hale geldiği İstanbul’da müşterilerine bu anlamda da büyük bir avantaj sunuyor. Sapphire, mimarisiyle İstanbul’un bilinen sembollerinden birisi. 236 metre yüksekliğiyle, eşsiz İstanbul manzarasına sahip seyir terasıyla sadece bir alışveriş merkezi olmanın çok ötesinde aynı zamanda çekim merkezi olarak müşterilerine eşsiz alışveriş deneyimi sunuyor.

2022 yılının ilk çeyreğinde ciro hacminiz ve ziyaretçi oranlarınız konusunda okurlarımızı bilgilendirir misiniz, 2. çeyreğe dair öngörüleriniz nedir?

Yeni ve güçlü yatırımcısı ve profesyonel yönetim anlayışıyla yeni bir döneme merhaba diyen Sapphire AVM, her geçen gün artan ziyaretçi sayılarıyla hak ettiği değeri görmeye başlıyor. Bu anlamda yürütülen çalışmalarla 2022 yılına büyük bir ivme ile başladık. Aylık 800 bin ziyaretçi ve 75 bin turist sayısına ulaştığımız bu yılın 2. yarısında bu sayılarımızın 1 milyon ziyaretçi ve 100 bin turisti aşacağını tahmin ediyoruz.

Alışveriş keyfini 360 derece İstanbul manzarasıyla buluşturan yapınız ve marka karmanızın ziyaretçi sayılarınıza etkisi konusunda neler söylersiniz? Bu alanda artı değer sağlamak adına yeni yatırım ve projeler gündeminizde mi?

Türkiye ve Avrupa’nın en yüksek binalarından olma özelliği taşıyan ve 360 derece İstanbul manzarası sunan Sapphire, yerli ve yabancı turistlerin odağında bulunuyor. Seyir terasının yanı sıra gurme kafe-restoranları ve sosyal donatılarıyla öne çıkan merkezimizin ise her geçen gün marka karması yenileniyor ve zenginleşiyor.

Şu anda %70 doluluk oranımız mevcut ve yeni sözleşme yaptığımız 10 değerli marka daha aramıza katılacak ve yıl sonuna kadar %90’ın üzerinde bir doluluk oranına ulaşacağımızı öngörüyoruz.

Sapphire AVM olarak en büyük değişimimiz ve farkımız, yurt dışında çok değerli örnekleri bulunan ‘Designer Outlet’ konseptine dönüşümümüz olacaktır. Bu kapsamda çok ciddi şekilde çalışmalarımız ve görüşmelerimiz devam etmektedir.

Şu an yürüttüğümüz çalışmalar ve projelerle çok yakında Sapphire AVM,  İstanbul’da görülmesi gereken yerler listesinin en üst sıralarında yer alacak. 

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Dünya genelinde en çok sevilen metropollerden birisi olan ve hayatın bir an bile durmadığı İstanbul’un değişen hızıyla paralel, yeni, ilgi çekici, özgün proje ve fikirlerle bir tema AVM olarak vazgeçilmezlik noktasına doğru ilerliyoruz.