Ürün ve Hizmet

Tesis yönetimi “güven” gerektirir

Sektörde 10 yıllık deneyimiyle öne çıkan SOLUTO Tesis Yönetim Hizmetleri, müşteri odaklı yaklaşımı, dijitalleşen hizmet anlayışı ve çözüm odaklı çalışmalarıyla tesis yönetiminde güvenin ve kalitenin adresi olmaya devam ediyor. Ocak sayımızda dergimizde ağırladığımız SOLUTO Tesis Yönetim Hizmetleri Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Erhan Demirtaş, müşteri memnuniyetini sağlamak adına nasıl bir politika geliştirdiklerini Mall Report okurlarıyla paylaştı.

SOLUTO’yu daha yakından tanıyabilir miyiz? Şirketinizin vizyonu, misyonu ve sektöre katkıları hakkında bilgi verebilir misiniz?

SOLUTO Tesis Yönetim Hizmetleri A.Ş. kuruluşundan itibaren sektöre rekabetçi ve alanındaki lider şirketlerden biri olma amacıyla girmişti.

Geçen 10 yıllık süreye ve başarılarımıza baktığımızda sektörün önde gelen, tanınan şirketlerinden olduğumuzu görüyor ve bununla gururlanıyoruz.

Vizyonumuz; her zaman hem çalışanlarımızın hem de müşterilerimizin gözünde güven duyulan bir hizmet sağlayıcı olarak, çalıştığımız yerlere değer katmak, çalışanlarımıza, çevreye, yasalara saygılı olmaktır.

Bir yandan özellikle yeni yapılarda inşaat aşamasından başlayan işletme danışmanlığı hizmetimizle tesislerin işletme aşamasındaki sorunlarını ve ihtiyaçlarını önceden belirleme imkânını sunarken, diğer yandan da sektördeki ve kendi müşterilerimize sunduğumuz en iyi uygulamaları doğru analiz edip bunları tüm müşterilerimize yaygınlaştırma noktasında da çaba sarf etmekteyiz.

Müşteri memnuniyetini sağlamak için SOLUTO olarak nasıl bir hizmet anlayışı güdüyorsunuz?

SOLUTO olarak müşterilerimize her zaman çözümcü ve danışılan bir şirket olarak yaklaşırız. Yaptığımız işin ve farklılığımızın bence en önemli tarafı da bu. Böylece çalıştığımız müşterilerimiz tesisini teslim ettiği firmaya daha fazla güven duyar.

Tercih edilen bir tesis yönetim firması olabilmenin en önemli koşullarından biri de müşterilerimizin tesisleri için ihtiyaç duyacağı tüm hizmetleri bir arada ve tek elden sunmaktır. İşte burada SOLUTO, kendi bünyesinde sunduğu hizmetlerin yanı sıra, çevrimiçinde bulunan çözüm ortaklarıyla tek bir sözleşme altında koşulu yerine getirmekte.

Dijitalleşme de müşteri memnuniyetini etkileyen konulardan biri. SOLUTO’da müşterilerimize sunduğumuz tüm hizmetlere ait operasyonları dijital olarak takip ve kontrol edebilecek ve bunları müşterinin isteğine göre hazırlanan raporlarla sunabilecek imkânlara sahibiz. Bu alanda tüm teknolojik gelişmeleri takip ediyoruz.