AVM Öne Çıkanlar

“1 Numaralı Markalar” ödülleri sahiplerini buldu

AYD Alışveriş Ekonomisi Zirvesi sonrasında düzenlenen ve Zeynep Özyol’un sunumuyla gerçekleştirilen törende “1 Numaralı Markalar” ödülleri sahiplerini buldu.

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) tarafından bu yıl 15.si düzenlenen AYD Alışveriş Ekonomisi Zirvesi, Alkaş iş birliğiyle İstanbul Swissotel’de gerçekleştirildi. Zirvede, “1 Numaralı Markalar” ödülleri de sahiplerini buldu. AVM’lerde “En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları”, AYD – AKADEMETRE Research iş birliğiyle Esomar ve Güvenilir Araştırma Belgesi standartlarına uygun biçimde gerçekleştirilen araştırmayla belirleniyor. Araştırma, AVM yoğunluğu olan 25 farklı ilde yaklaşık 2.400 AVM müşterisiyle hanelerde yüz yüze görüşme metoduyla gerçekleştiriliyor. Çalışma sonucunda 21 kategoride birinci olmaya hak kazanan markalara ödül veriliyor.

Ödül töreninin açılış konuşmasını yapan AYD Başkanı Nuri Şapkacı, “Çok verimli geçen bir zirvenin ardından, perakende sektöründe yıl boyunca gösterdikleri başarılı çalışmalarla fark yaratan, sektörümüze ilham veren markalarımızı ödüllendirmek üzere bir araya geldik. Bu yıl ‘1 Numaralı Markalar’ ödüllerimizin 15. yılı… Tam 15 yıldır, birbirinden değerli markalarımızın yoğun çabalarının ve emeklerinin tüketici tarafında da karşılık bulduğunu göstermek ve onları onurlandırmak için bu ödülleri veriyoruz. Çünkü başarıları kutlamak, sektörümüzün daha da ileriye gitmesi için de ilham verebilmek demek.” dedi ve sözlerine şöyle devam etti: “Hep vurguladığımız bir şey var: Dayanışmanın önemi… AVM işletmecileri ve markalar arasındaki iş birliği ve dayanışma, sektörümüz açısından kritik bir öneme sahip. İnanıyoruz ki ancak birlikte hareket ederek ve birbirimizden öğrenerek ortak geleceğimizi inşa edebiliriz.”

Bu ödül gecesinin de dayanışmanın en güzel örneklerinden biri olduğuna dikkat çeken Şapkacı, “Bu gece bizleri yalnız bırakmayan, sektörümüzün büyümesine ve gelişmesine büyük katkılar sağlayan siz değerli misafirlerimize en içten teşekkürlerimi iletiyorum. Araştırmamızın ve ödül törenimizin gerçekleşmesindeki katkılarından ötürü Akademetre Research Company’ye, zirvemizin ana sponsoru Fiba Commercial Properties’e, organizasyonda büyük emeği geçen Alkaş’a ve tüm ekip arkadaşlarıma da gönülden teşekkür ediyorum.” şeklinde konuştu.

1 Numaralı Markalar

Takı – Aksesuar: Atasay

Günlük Spor Giyim: DeFacto

Bebek Ürünleri/Oyuncak: Toyzzshop

Spor Malzemeleri: Adidas

Teknoloji Perakendeciliği: Teknosa

Self Servis Restoran: Burger King

Ayakkabı/Çanta: Derimod

Kişisel Bakım/Kozmetik: Watsons

Ev Tekstili/Dekorasyon: Özdilek

Çocuk Giyim: LC Waikiki

Kafe: Kahve Dünyası

Teknoloji Üreticisi: Beko

Alakart Restoran: Baydöner

Kadın İç Giyim: Penti

Market: Migros

Yapı Market: Koçtaş

Kitap/Müzik/Hobi: D&R

Erkek Giyim: Kiğılı

Kadın Giyim: Koton

Anchor Mağaza: Boyner – Mediamarkt

En Beğenilen Marka Yüzü: Barış Arduç / Kiğılı – Serenay Sarıkaya / Mavi

Markalardan Öne Çıkan Başarı Hikayeleri

Burger King

Burger King, “Self Servis Restoran” kategorisinde birinci seçildi. Ödülü teslim alan Co-CEO Özgür Çetinkaya, törende büyüme stratejileri ve teknoloji yatırımları hakkında görüşlerini paylaştı.

D&R

D&R, “Kitap/Müzik/Hobi” kategorisinde Türkiye’nin 1 numaralı markası seçilerek kültür, sanat ve eğlence dünyasındaki liderliğini pekiştirdi. Şirket, müşterilerinin beğenisiyle bu başarıyı kazandıklarını belirterek teşekkürlerini iletti.

Kiğılı

Kiğılı, “Erkek Giyim” kategorisinde üst üste 11. kez birinci olurken, marka yüzü Barış Arduç da “En Beğenilen Erkek Marka Yüzü” ödülüne layık görüldü. CEO Sena Suerdem, bu başarının müşteri güveni ve bağlılığının bir göstergesi olduğunu vurguladı.

Penti

Kadın iç giyimin öncü markası Penti, “Kadın İç Giyim” kategorisindeki birinciliğiyle tüketicilerle kurduğu güçlü bağı bir kez daha kanıtladı. Penti, yenilikçi vizyonu ve kaliteli ürünleriyle bu ödülü kazandı.

Koton

Koton, “Kadın Giyim” kategorisinde 11. kez birinciliği elde etti. Marka, 2024 yılında toplamda 7 ödül kazanarak hem yerel hem uluslararası arenadaki liderliğini gösterdi.

MediaMarkt

MediaMarkt, “Anchor Mağaza” kategorisinde birinci olarak elektronik perakendeciliğindeki öncülüğünü pekiştirdi. Grup Müdürü Mehmet Türk, müşteri deneyimini ön planda tutarak çalışmaya devam edeceklerini belirtti.

Kahve Dünyası

Kafe kategorisinde üst üste 9. kez birincilik ödülü alan Kahve Dünyası, lezzet dolu tatları ve kaliteli hizmet anlayışıyla başarıya ulaştığını açıkladı.

Derimod

Derimod, “Ayakkabı/Çanta” kategorisindeki başarısıyla sektördeki güçlü konumunu bir kez daha ortaya koydu. Marka, 50 yıllık geçmişiyle müşteri memnuniyetine dayalı ödüller kazanmaya devam ediyor.

Teknosa

Teknosa, “Teknoloji Perakendeciliği” kategorisinde 13. kez birinci oldu. Sabancı Holding iştiraki olan marka, müşteri odaklı hizmet anlayışıyla teknoloji perakendeciliğinde lider konumda bulunuyor.

Toyzzshop

Toyzzshop, “Bebek Ürünleri/Oyuncak” kategorisindeki birinciliğiyle 5. kez “En Beğenilen Marka” seçilmenin mutluluğunu yaşadı.