Tesis yönetiminde lider markalardan biri olan Atalian Türkiye, 8 bini aşkın çalışanıyla müşterilerine özel çözümler sunarken, sektörün en iddialı oyuncuları arasında yer alıyor. Yıkama dronları gibi çevre dostu yenilikçi uygulamalarıyla sektörde fark yaratmaya devam ettiklerini ifade eden Atalian Türkiye CEO’su Barış Ünalp, çözüm ortağı oldukları müşterilerinin farklı isteklerini hızlı bir şekilde, tek noktadan gerçekleştirecek kapasitede ve esneklikte hizmet sunabildiklerini belirtti.
Atalian Türkiye ve hizmet alanları konusunda bilgi verebilir misiniz? Atalian Türkiye olarak rakiplerinizden ayrıştığınız nokta neresi?
Atalian Türkiye, entegre tesis yönetimi hizmetleri kapsamında müşterilerine çok geniş bir hizmet alanıyla destek veriyor. Bu alanlar; tesis yönetimi, enerji yönetimi, bina otomasyon sistemleri, temizlik, güvenlik, teknik bakım, resepsiyon, peyzaj, inşaat & renovasyon. Atalian Türkiye, yapısı itibariyle “kendi bünyesinde tesis yönetimi”ni benimsemiş bir şirket. Bu çok seslilik ile de iş ortaklarının farklı isteklerini hızlı bir şekilde, tek noktadan gerçekleştirecek kapasitede ve esneklikte hizmet sunabiliyor. Atalian Türkiye, 8 bine yakın çalışanıyla sektörün önemli bir oyuncusu. Atalian Türkiye’nin hizmet verdiği markalar arasında Renault, Ford, Anadolu Isuzu, Karsan, Otokar, Novartis, Sandoz, Bosch, CarrefourSA, Migros, Sütaş, Coca-Cola, Ikea, LCW, Gratis, Media Markt, Odeabank, Trendyol, Doğtaş, TED Ankara Koleji, TED Üniversitesi, Hisar Okulları, Kültür Üniversitesi, Aselsan, Doğuş Grubu ve Anadolu Grubu, ECE Grubu ile Manzara Adalar, Buyaka AVM, ING Bank, Galataport AVM, Mall of İstanbul, Nivo İstanbul projeleri, Allianz, Flo, Anadolu John Hopkins Hastanesi, TEV, 42 Maslak, Kızılay Hastaneleri, Kızılay AVM, Mavibahçe AVM, Brandium AVM, Rönesans Gayrimenkul (AVM ve ofis projeleri), Mahal Bomonti İzmir, Ankara Cubs, TOGG, Çanakkale Köprüsü yer alıyor.
Başarı şirketler için genel olarak mali hedeflerinin gerçekleşmesiyle ölçülüyor. Bu anlamda kesintisiz olarak uzun süredir içinde bulunduğumuz grubun en başarılı ekibiyiz. Ancak bana göre asıl başarı, hedeflere ulaşırken tüm paydaşlarımızla birlikte yarattığımız değerler ve kültür, nihayetinde her şeyin insan için olduğuna inanıyorum. Biz her şartta doğruyu, elimizden gelen en iyi şekilde ve insanlara değer vererek yapma iddiasındayız. Bunda da başarılı olduğumuzu son derece inişli çıkışlı günümüz iş dünyasında, uzun süredir bir arada çalışmaktan keyif alan bir ekip ortamına sahip olmamızdan ve müşterilerimizle tedarikçilerimizle sürdürdüğümüz istikrarlı ilişkilerden teyit ediyorum.
İçinde bulunduğumuz hizmet sektörü, değer yaratmanın ve rekabette pozitif farklılaşmanın en zor ulaşılabildiği alanlardan birisi. Türkiye’de bu anlamda çok değerli şirketler ve rakiplerimiz bulunuyor. Her müşterinin, sektörün; talepleri, ihtiyaçları, öncelikleri birbirinden farklı ve hizmet şirketleri büyüdükçe özelleşmiş ihtiyaçları karşılama esneklikleri azalıyor. Biz Atalian’da tüm müşterilerimiz için kendilerine özel çözüm, ihtisaslaşmış müşteri yöneticileri, yazılım destekleri ile çalışıyoruz. Hem iç hem dış paydaşlarımız nezdinde sürdürülebilir ve öngörülebilir olmak aynı zamanda sağlıklı iletişim kanallarına sahip olmak değerli bir niteliğimiz.
Son dönemde sunduğunuz farklı servis ve uygulamalarınız nelerdir?
Yıkama dronları iş ortaklarımız ile dış cephe temizliğinde güvenli, kolay ve hızlı bir süreç sağlıyoruz. Yıkama dronları çevreye duyarlı, insansız hava aracı teknolojisine sahip. Dış cephe temizliğinde güvenilir bir çözüm sağlarken aynı zamanda daha hızlı ve verimli bir süreç yönetimi veriyoruz. Halen bu uygulamanın gelişme ihtiyacı var ancak şimdiden yüksek katlı bina, plaza, AVM gibi dış cephesi camlarla kaplı yapıların temizliği için etkili ve hızlı bir çözüm.