Global şnitzel pazarında fark yaratmak için yüksek kalite ve müşteri memnuniyetine odaklanarak Türkiye’de 2029 yılı sonuna kadar 161 şube açmayı hedeflediklerine değinen Schnitzel Landmann CEO’su Atilla Güler “Schnitzel Landmann yalnızca bir restoran değil, lezzet ve kültürün buluştuğu bir deneyim sunuyor.” dedi
Schnitzel Landmann’ı tanıyabilir miyiz, sektöre giriş hikayenizden bahseder misiniz?
Schnitzel Landmann, geleneksel Viyana şnitzelini modern yorumlarla sunan bir markadır. Sektöre girişimiz, şnitzelin global ölçekte yeterince temsil edilmediğini fark etmemizle başladı. Viyana’daki işimizi buraya taşıyarak, bu lezzeti kültürel zenginliğiyle koruyarak dünyaya tanıtmayı amaçladık. İlk şubemizi açtığımızda büyük bir beğeni topladık ve ardından diğer şubelerimiz geldi. Yoğun franchise talebi almaya başladık; ancak acele etmedik. Önce işimizi, ülkemize ve kültürümüze adapte ettik. Üretim tesisimizi kurmak için emek harcadık ve bu süreçte güçlü bayilerimiz oluştu. Lezzet ve kalite, yüksek bir talep yarattı. Schnitzel Landmann, yalnızca bir restoran değil, lezzet ve kültürün buluştuğu bir deneyim sunuyor. Ayrıca, Viyana’da aktif olarak iki şubemiz bulunmaktadır.
Yatırımcılar açısından şnitzel üzerine yatırım yapmak ne kadar cazip? Markanızı cazip kılmak için nasıl bir strateji izlediniz?
Şnitzel, dünya genelinde bilinen bir lezzet olmasına rağmen birçok pazarda yeterince temsil edilmiyor. Bu nedenle şnitzel odaklı yatırım cazip hale geliyor. Schnitzel Landmann olarak, yüksek kaliteli ve sürdürülebilir malzemelerle üretim yapıyoruz. Müşteri memnuniyetine odaklanan hizmet anlayışımız, markamızı yatırımcılar için cazip kılıyor. Üretim süreçlerimizde standartlaşmayı sağlarken, maliyetleri kontrol altında tutuyoruz. Yerel pazarlara uygun menü seçeneklerimiz ve rekabetçi fiyatlarımız geniş bir müşteri kitlesine hitap etmemizi sağlıyor.
Türkiye genelinde hangi lokasyonlarda varsınız? 2024 yılı sonuna kadar kaç yeni şube açmayı hedefliyorsunuz?
Şu anda Türkiye’de 10 farklı lokasyonda hizmet veriyoruz ve çoğunluğu franchise modeliyle işletiliyor. Büyüme hedefimiz, Akdeniz, Ege ve Marmara bölgeleri odaklıdır. 2029 yılı sonuna kadar 161 şubeye ulaşmayı hedefliyoruz. Bu stratejiyle şnitzel lezzetimizi daha geniş kitlelere ulaştırmayı amaçlıyoruz. Modern teknolojiler kullanarak operasyonel verimliliği artırıyor, çalışan eğitim süreçlerini hızlandırıyoruz. Bu güçlü iş modelimiz, yatırımcılar için cazip fırsatlar sunuyor ve mevcut şubelerimizin kâr marjlarını yüksek tutarak sürdürülebilir büyüme sağlıyor.
