Kadın-erkek parfümleri, oda kokusu, oto parfümü ve kolonyanın yer aldığı geniş ürün gamıyla farklı müşteri gruplarına dokunarak marka sadakatini artıran Carolina Paris, kişiselleştirilmiş parfüm deneyimlerine odaklanarak, müşterilerin kendi zevklerine uygun kokuları yaratabilecekleri özel koleksiyonları piyasaya sürmeyi hedefliyor. Carolina Paris Kurucusu Mahmut Sümer’i ağırladığımız Ekim sayımızda Sümer, markalarının kuruluş hikayesini ve hedeflerini okurlarımızla paylaştı.
Carolina Paris markası hakkında bize biraz bilgi verebilir misiniz?
Carolina Paris bir kozmetik markasıdır. Markamızın temelini 2021 yılında atmış bulunmaktayız. Kozmetik sektörü çok geniş alt kategorilere sahiptir. Bizim kozmetik sektöründeki ana kategorimiz ise kokudur. Effective ve Luxury serisi ismini verdiğimiz erkek parfümleri, kadın parfümleri, oda kokusu, oto parfümü ve kolonya serilerimiz mevcuttur. Şirketimizin genel merkezi Ankara’dadır. Kendi üretim tesisimizde üretimlerimizi titizlikle yapmaktayız. Markamız kozmetik sektöründe adından sıkça söz ettirecek AR-GE ve inovasyon çalışmaları ile trend marka olarak yoluna devam etmeyi hedefleyen bir kozmetik markası olmayı amaçlamaktadır. Ürünlerimiz IFRA standartlarına uygun şekilde özen ve titizlikle hazırlanarak, geniş bir yelpaze sunmaktadır. Hedefimiz, markamızı Asya, Avrupa ve Orta Doğu ülkelerinde konumlandırmaktır. Ayrıca markamızın franchising sistemi de mevcuttur. Ülkemizde var olan birçok AVM ile iletişim halindeyiz. Deneyimli ekibimizle konsept mağaza kurma konusunda, tecrübemizle kaliteleri kanıtlanmış birbirinden farklı ürünü tüketicilerle buluşturmanın heyecanını yaşamaktayız. Kendi işini kurmak isteyen partnerlerimizle bu gururu paylaşmak ve franchise modeliyle avantajlar sağlamak için Carolina Paris ailesi olarak bizler buradayız.
Carolina Paris olarak gelecekte hangi yenilikleri veya ürünleri piyasaya sürmeyi planlıyorsunuz? Yeni projeleriniz hakkında bilgi verebilir misiniz?
Carolina Paris olarak kozmetik sektöründeki yenilikleri ve pazar trendlerini sürekli takip etmekteyiz. Kişiselleştirilmiş parfüm deneyimlerine odaklanarak, müşterilerimizin kendi zevklerine uygun kokuları yaratabilecekleri özel koleksiyonları piyasaya sürmeyi hedefliyoruz. Özgün ve marjinal kokuları üretme konusunda kararlıyız. Yeni projelerimiz arasında doğal kişisel bakım ürünleri ve ev, yaşam alanı için alternatif koku ürünlerini yakın zamanda ürün yelpazemize dahil etmeyi amaçlamaktayız.
Ürün yelpazeniz oldukça geniş; kadın ve erkek parfümleri, oda kokuları, oto kokuları ve kolonya gibi ürünler sunuyorsunuz. Bu çeşitliliğin arkasındaki strateji nedir?
Ürün yelpazemizin arkasındaki strateji, müşteri odaklı inovasyon ve kaliteyi merkeze almaktır. İlk olarak, tüketici taleplerini ve trendleri yakından takip ederek ürün geliştirme süreçlerini şekillendiriyoruz. Müşterilerimizin farklı ihtiyaçlarına ve yaşam tarzlarına hitap etmek, aynı zamanda marka bağlılığını artırmaktır. Her biri farklı kullanım amacı sunan ürün çeşitliliği, müşterilerimizin hem kişisel hem de çevresel alanlarında kendilerini ifade etmelerine olanak tanır. Farklı koku kategorileri sunarak, geniş bir müşteri kitlesine hitap ediyoruz. Parfümler kişisel kullanım için tercih edilirken, oda ve oto kokuları ev ve araba gibi kişisel alanları güzelleştirir, kolonyalar ise daha çok hijyen ve ferahlık amacıyla tercih edilir. Bu sayede farklı müşteri gruplarına dokunarak marka sadakatini artırıyoruz.
Ürünlerinizi kullanan müşterilerinizden en çok hangi geri bildirimleri alıyorsunuz?
Ürünlerimizi kullanan müşterilerimizin geri bildirimlerini önemsiyoruz. Genellikle kokularımızın cilde uyumluluğu ve uzun süre kalıcılıkları konusunda olumlu geri bildirimler alıyoruz. Olumsuz geri bildirimleri de duymak istiyoruz. Kullanıcılarımızın beklenti ve taleplerini karşılamak ve onları memnun etmek istiyoruz.
Carolina Parfüm’de kullanılan esansları seçerken hangi kriterlere dikkat ediyorsunuz?
Markamız için esansları seçerken en çok dikkat ettiğimiz kriterler esansın yüksek kalitesi, ciltle uyumu ve özgün bir koku profili sunmasıdır. Ayrıca, müşteri taleplerine uygun trendleri ve doğal içerik kullanımını da ön planda tutuyoruz. Her şeyden önce sağlığa önem veriyoruz. Bu anlayışla esans seçimlerimizi titizlikle gerçekleştiriyoruz.
Yakın zamanda katılım sağlayacağınız Bayim Olur musun Fuarı’ndan beklentileriniz neler? Markanızı fuarda nasıl konumlandırmayı planlıyorsunuz?
Bayim Olur musun Fuarı’yla birlikte, ilk fuar deneyimimizin heyecanını yaşıyoruz. Carolina Paris olarak katılacağımız fuardan beklentilerimiz; markamızın bilinirliğini artırmak, yeni iş ortaklıkları kurmak ve potansiyel müşterilere ürünlerimizi tanıtarak onların deneyimlemelerini sağlamaktır. Ürün yelpazemizi ön plana çıkararak modern bir imaj da yaratmayı planlıyoruz.
Son olarak eklemek istedikleriniz neler?
Carolina Paris olarak amacımız, müşterilerimize her zaman en kaliteli ve yenilikçi kokuları sunarak onların yaşamlarına değer katmak. Müşteri memnuniyeti ve sürdürülebilirlik odaklı stratejimizle sektördeki konumumuzu güçlendirmek istiyoruz. Önümüzdeki dönemde yeni ürün lansmanlarımız ve projelerimizle heyecan verici adımlar atacağız. Müşterilerimizin geri bildirimleri ve talepleri, markamızın gelişiminde en önemli rehberimiz olmaya devam edecektir. Son olarak markamızı anlatmamıza imkan sağlayan Mall Report ailesine teşekkür ederiz.