Kısa süre içerisinde 120 restorana ulaşan Bereket Döner’in hedefinde şimdi de AVM’ler var. AVM’lerde şube açmak isteyen yatırımcılarına da büyük avantajlar sunan marka, iş ortaklarına karlı ve sürdürülebilir bir iş modeli sunuyor.
Yaklaşık yarım asırlık bir geçmişe sahip olan Bereket Döner, Türkiye’nin en büyük döner üreticisi olarak yatırımlarına hız verdi. 1988’den bu yana doğal, yerli, kaliteli, helal ürünleri ve lezzetiyle milyonların gönlünde taht kuran Bereket Döner; değişen yönetim ve hizmet anlayışıyla birkaç ay içerisinde 120 restorana ulaştı. Türkiye’nin 1 numaralı franchise markası Komagene’yi bünyesinde barındıran Yörpaş A.Ş çatısı altına giren Bereket Döner, ürün ve hizmet geliştirme, daha geniş bir pazara ulaşma, lojistik, franchise, reklam ve pazarlama alanlarında yeni atılımları hayata geçirmeye başladı.
İşlek caddelerde yer alma stratejisini genişleten marka, şimdi de AVM’leri kendine hedef belirledi. Bu strateji doğrultusunda Bereket Döner, AVM’lerde şube açmak isteyen yatırımcılarına da büyük avantajlar sunuyor.
Bu avantajların başında markanın yatırımcısına sağladığı uygun ürün fiyat seçenekleri geliyor. Yine en ayrıcalıklardan biri de konsept maliyetlerinin yüzde 50 daha düşük olması. Ayrıca AVM’lerde karlılığın yüksek olması, yatırımın daha hızlı geri dönüşü, hazır müşteri kitlesi gibi avantajlar da göz önüne alındığında markaya yatırım daha cazip hale geliyor
AVM yatırımcısına büyük avantajlar sağlıyoruz
Bereket Döner Franchise Direktörü Serkan Özbay, markalarının yeni stratejisini şöyle anlatıyor: “Bereket Döner olarak, AVM’leri yalnızca satış noktası değil, aynı zamanda müşteriyle buluşma ve marka deneyimimizi güçlendirme alanı olarak görüyoruz. Yatırımcılarımız açısından bakıldığında, AVM’ler hem yüksek müşteri trafiğiyle büyüme fırsatları sunuyor hem de marka bilinirliğimizi artırarak sürdürülebilir bir iş modeli yaratıyor. Bu sebeple, Bereket Döner olarak AVM’lerdeki varlığımızı daha da güçlendirmeyi hedefliyoruz. Bereket Döner olarak yatırım önceliklerimizin başında geliyor.”
Bereket Döner’in AVM’lere uygun alternatifli menüsü olacağını, ürün yelpazelerinin diğer markalara göre çok daha alternatifli ve hem fast food hem de alakarta uygun olduğunu söyleyen Özbay, “Yatırımcılarımızla güçlü bir iş birliği içerisinde, sürdürülebilir ve kârlı bir büyüme modeli oluşturmayı amaçlıyoruz.” diyor.