Franchise

Coffee Kangoo ailesini büyütmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz

Kuruluşundan bugüne dek öncelikli hedeflerinin tüketiciye daima en iyi kahveyi, en uygun fiyatı ve en güzel hizmeti sunmak olduğunu ifade eden Coffee Kangoo Kurucu Ortağı Murat Özcan, 25 şehirde aktif olarak hizmet verdikleri 50 şubeleri bulunduğunu söylerken, açılış süreci devam eden 13 şubenin daha yakın zamanda Coffee Kangoo ailesine katılacağını belirtti.

Coffee Kangoo olarak Türkiye’de kaç şubeniz bulunuyor, yeni yatırım yapacağınız lokasyonları belirlerken öncelikleriniz neler oluyor?

Coffee Kangoo olarak şu an Türkiye’de 25 şehirde aktif olarak hizmet verdiğimiz 50 şubemiz bulunmakta. Bununla beraber açılış süreci devam eden 13 şubemiz daha bulunuyor ve ailemizi büyütmek için tüm dikkatimizle çalışmaya devam ediyoruz. Peki bu süreçte nelere dikkat ediyoruz? Yatırım yapacağımız lokasyonlarda öncelikli dikkat ettiğimiz unsurlardan birisi nüfus yoğunluğudur. Bununla beraber farklı unsurlar da bu süreci en net şekilde belirler. Bunları başlıca demografik yapı, erişilebilirlik ve markamızın büyüme potansiyeli olarak sıralayabiliriz.

Dövizdeki hareketlilikle birlikte kahve fiyatlarında yaşanan artış sizleri nasıl etkiliyor, kahveseverlerin uygun fiyatlı kaliteli lezzete ulaşabilmeleri adına nasıl bir politikayla hareket ediyorsunuz?

Döviz kurlarında yaşanan hareketlilik bizleri doğrudan etkileyen faktörler arasında. Coffee Kangoo olarak bunu uygun stratejiler ile hammadde maliyetini minimalize ederek kahve severlere sunuyoruz. Markamızı kurduğumuz günden bugüne öncelikli hedefimiz, tüketiciye daima en iyi kahveyi, en uygun fiyatı ve en güzel hizmeti sunmak olmuştur. Bu süreçteki risk yönetimimiz ile en iyi ve en uygun şekilde kahve severlere ulaşmaya devam ediyoruz.

Küresel kahve dükkanları pazarının 2028 yılına dek 57 milyar doları aşan bir büyüklüğe ulaşacağını ifade eden araştırmaları göz önünde bulundurduğumuzda Türkiye nasıl bir pazarı elinde tutuyor?

Küresel kahve dükkanları pazarının büyümesi Türkiye’deki kahve tüketim kültürünün de büyümesini doğrudan etkiliyor ve Türkiye’deki bu büyüme son yıllarda hızlı bir gelişim göstermekte. 2023 yılından itibaren hızlanan bu süreçte ülkemiz her yıl % 10’a varan büyüme oranına ulaşacaktır ve ülkemizin genç nüfusu bu ilgiyi daha da artırıyor. Bununla beraber ülkemizin coğrafi konumu sayesinde Türkiye pazarı hem yerli hem yabancı zincirler için önemli bir pazar olarak öne çıkıyor ve Türk kahvesinin kültürel değeri yerli markaların uluslararası alanda konumlanmasına önemli katkı sağlıyor. İlerleyen süreçlerde ülkemizin pazar payının artacağını ve önemli bir konumda olacağını da öngörebiliyoruz.