AVM Öne Çıkanlar

Tuna Life Center’da markalara değer katan bir vitrin oluşturuyoruz

2024 yılının ilk 8 ayını yükselen giriş sayısı ve artan ciro rakamları ile kapadıklarını ifade eden Tuna Life Center Alışveriş Merkezi Kiracı ilişkileri ve Pazarlama Müdürü Gülçin Avcı, bulundukları lokasyona sosyal, kültürel ve ekonomik anlamda kattıkları değerlere değinirken; sahip oldukları müşteri yapısı ve onların alışveriş alışkanlıkları doğrultusunda markalara değer katan bir vitrin oluşturduklarını vurguladı.

Tuna Life Center Alışveriş Merkezi olarak yılın ilk 8 ayında nasıl bir performans sergilediniz, ziyaretçi sayılarınız ve ciro hedefl erinizi göz önünde bulundurduğumuzda yıl sonu hedefl erinizin neresindesiniz?

Bölgenin en modern konseptli alışveriş merkezi olma özelliğini taşıyan Tuna Life Center Alışveriş Merkezi olarak, her dönem ziyaretçilerimizin tercih noktası olmamızdan dolayı 2024 yılının ilk 8 ayını yükselen giriş sayısı ve artan ciro rakamları ile kapattık. Etkinliklerimizin çeşitliliği, pazarlama stratejilerimiz ve marka karmamız sayesinde ziyaretçi trafiğinde beklenenin üzerinde bir artış sağladık. Yıl sonu hedefl erimize ulaşmak için ziyaretçi sayımızdaki artışı sürdürmek, etkinlik çeşitliliğini genişletmek ve pazarlama faaliyetlerini güçlendirmek gibi stratejik adımlar planlıyoruz. Özetle, Tuna Life Center olarak yılın ilk 8 ayında belirlediğimiz hedefl erin üzerinde bir performans sergiledik ve yıl sonu hedefl erimize ulaşma yolunda iyi bir konumdayız. Planlanan stratejileri hayata geçirmek, başarılı bir yıl sonu için anahtar olacaktır.

Tuna Life Center ile yer aldığınız lokasyona sosyal, kültürel ve ekonomik anlamda nasıl bir değer katıyorsunuz?

Konum olarak şehrin kalbinde bulunan Tuna Life Center, şehrin iki büyük caddesi olan Tuna Caddesi ve Sivas Caddesi’nin kesiştiği noktada bulunuyor. Ziyaretçilerimiz sadece alışveriş ihtiyaçlarını karşılamak için değil, sosyal ve kültürel boyutu yüksek aktivitelerle verimli ve nitelikli zaman geçirmek için de AVM’ ye geliyor. Bunun farkındalığıyla sürekli olarak kendimizi geliştirmeye, ziyaretçilerimizin beklentilerine uygun, doğru etkinlikleri de hayata geçirmeye çalışıyoruz. Sergiler, çocuk aktiviteleri, müzik dinletileri, tiyatro gösterileri ve atölye çalışmaları gibi aktivitelerle kültürel çeşitliliği ve yaratıcılığı teşvik ediyoruz. Tuna Life Center olarak topluma yönelik çeşitli etkinlikler ve hizmetler sunarak sosyal bağları güçlendiriyoruz. Özellikle kadın kooperatifleri, belediyeler, dernek ve kuruluşlar ile birlikte gönüllü projeleri destekleyerek toplumsal dayanışmayı teşvik ediyoruz. Bölgesel ekonomiye katkıda bulunarak istihdam yaratıyoruz. Ayrıca AVM’ miz bölgedeki ticaretin canlı tutulmasına yardımcı olurken, AVM’ mizde düzenlediğimiz etkinlikler ve projeler, bölgeye ekonomik hareketlilik kazandırarak ticari faaliyetleri teşvik ediyor. Kısaca Tuna Life Center olarak, sosyal, kültürel ve ekonomik açıdan değerli bir merkez olarak topluma katkı sağlamayı amaçlıyoruz.

AVM ziyaretçilerinin değişen tüketici alışkanlıkları doğrultusunda nasıl bir marka karmasına sahipsiniz, kiralama faaliyetlerinde hangi unsurları göz önünde bulunduruyorsunuz? Yılın kalan döneminde yeni markaları Tuna Life Center ziyaretçileriyle buluşturmayı planlıyor musunuz?