Franchise

Lıttle Caesars’ta butik pizzacı kalitesinde, zincir restoran fiyatında pizza

Çelebi Gıda A.Ş ve Little Caesars Türkiye CEO’su Banu Arıduru’yu ağırladığımız Eylül
sayımızda Arıduru, markalarını hem yatırımcı adayları hem de tüketiciler nezdinde cazip
kılmak adına geliştirdikleri politikayı okurlarımızla paylaştı
.

Global bir marka olan Little Caesars Türkiye pazarında kendini nerede konumlandırdı, rekabet ortamında markanızı öne çıkaran unsurlar nedir?

Little Caesars Pizza olarak bizi rakiplerimizden ayrıştıran özelliklerin başında lezzet, erişilebilirlik ve uygun fiyatla servis edebilmek gelmektedir. Tüm şubelerimizde günlük olarak hazırlanan taze hamur, mevsiminde seçilen taze domateslerle yapılan pizza sosu ve %100 mozzarella peyniri ile hazırlanan pizzamız sayesinde tüm zincir markalardan farklılaşarak; butik bir pizzacı kalitesinde ve zincir restoranlar fiyatında pizza servis ediyoruz. Diğer bir dayanak noktamız olan erişilebilirlik ilkemiz kapsamında; misafirlerimizin bize her kanaldan erişebilmesi için kendi web sitemiz ve mobil uygulamamızın yanı sıra, satış kanalları ile entegrasyon süreçlerine özellikle önem gösteriyoruz.

Yatırımcılar nezdinde değerlendirdiğinizde yeme-içme sektöründe pizza üzerine yatırım yapmak ne kadar cazip? Siz Little Caesars olarak markanızı hem yatırımcı adayları hem de tüketiciler nezdinde cazip kılmak adına nasıl bir politika geliştirdiniz?

Markanın yatırımcılar için en önemli cazibesi güçlü tedarik zinciri yönetimimiz ve işletmecilerin yatırımlarını kısa bir sürede geri alabiliyor olmalarıdır. Her şey dahil şube açma yatırım maliyetimiz anahtar teslim 140.000 USD+KDV’dir. Bu rakama isim hakkından inşaat maliyetine, fırın, soğuk oda, IT yazılım ve donanımları, tabela ve masa sandalyeye kadar her şey dahildir. Şirketimizin marka royalty payı %6, pazarlama destek payı %6’dır. Tüm bu masraflar düşüldükten sonra işletmeciye kalan aylık ortalama kar %15 seviyesindedir. Yatırımın geri dönüş süresinin son dönemde açılan restoranlarımızda 2 ila 2,5 yıl olarak gerçekleştiğini görüyoruz. Ayrıca, tüm satış kanallarıyla entegre otomasyon sistemleri, işçilik ve zaman yönetimini verimli bir şekilde sağlıyor, bu da yatırımcıların operasyonel zorlukları minimize etmesine olanak tanıyor.

Little Caesars lezzetleri arasına yeni üyeler katılacak mı, inovatif tat arayışınızda nasıl bir AR-GE sürecinden geçiyorsunuz?

Dünyanın en beğenilen üç pizza markasından biri olarak; düzenli olarak gerçekleştirilen pazar analizleri ile müşteri iç görülerini yakından takip ediyoruz. Bu araştırmalardan elde ettiğimiz veriler ışığında, sektördeki pek çok inovasyonun öncülüğünü gerçekleştiriyoruz. Üç çeşit pizzanın bir pizzada buluştuğu “Sana Bana Ona Pizza”, bol sucuk ve bol peynir seçeneklerinin bir arada olduğu “İkisi Bir Arada”, “Sarımsak Soslu Sucuk Bol Pizza”, “Gurme Dört Peynirli Pizza”, iki pizza seçeneğini tek pizzada sunan “Dört Boyutlu Pizza”, dönerin eşsiz Sezar hamuru ile uyumundan doğan “Sezar Et Döner”, bir Ramazan lezzeti olan “Pide de Pizza”, atıştırmalık okazyonların aranan lezzeti haline gelen “Sezar Puff Etli” ve “Sezar Puff Sebzeli” bu inovasyon ürünlerinden sadece bir kaçına olarak örnek gösterilebilir. Yine müşteri iç görülerinden ilham alarak AR-GE çalışmalarını gerçekleştirdiğimiz BBQ Soslu Tavuklu Pizza ve BBQ Soslu Tavuklu Puff ürünlerinin lansmanını çok yakın zamanda gerçekleştirdik.

LİTTLE CAESARS PİZZA, TÜRKİYE PAZARINDA YENİ FİYAT POLİTİKASIYLA BAŞLATTIĞI KAMPANYASINI DUYURDU. (İHA/İSTANBUL-İHA) Little Caesars Pizza, Türkiye pazarında yeni fiyat politikasıyla başlattığı kampanyasını duyurdu. Pizza restoran zinciri, ‘Gel-Al’ serviste indirimli satış yaptığını belirtti.