Franchise Öne Çıkanlar

Geleneksel pideyi lezzetinden ödün vermeden “havalı” bir hale getiriyoruz

Pidenin önce ülkemizde gururla sahiplenilen ulusal bir değer, daha sonra ise globalde hak ettiği değeri gören bir yiyecek olmasını sağlamak amacıyla AR-GE ve yatırımlarını bu doğrultuda şekillendirdiklerini ifade eden HD Holding CMO’su Nejat Çifçi, PİDEM markasını gençleştirerek geleneksel pideyi lezzetinden ödün vermeden “havalı” bir hale getirmeyi hedeflediklerini vurguluyor.

Büyüme yolculuğunda franchising sisteminin itici gücünü kullanan PİDEM’in yeme-içme sektörüne girmek isteyen yatırımcı adaylarına sunduğu avantajlı franchising sisteminin detayları nedir, marka çatınız altına girmek isteyen yatırımcı adaylarına sunduğunuz fırsatlardan bahseder misiniz?

Pide lezzetini Türkiye’nin birçok noktasına götürüyoruz. Şu anda 40 şehirde 200’e yakın restoranımız var ve son iki yıldır düzenli olarak restoran sayımızı artırıyoruz. Restoran sayımızın artmasına bağlı olarak pazarlama çalışmalarımızla bilinirliğimizi de yükseltiyoruz. Franchise yatırımcılarımızla birlikte büyüyen ve gelişen bir aileyiz. Yatırımcılarımız iş süreçlerimizin önemli birer destekçisi, aynı zamanda da iş ortaklarımız. Misafirlerimizin markamızla buluştuğu, lezzetlerimizi deneyimlediği alanlar iş ortaklarımızın özverisiyle güzelleşiyor. Kurumsal yapımızı ve pide konusundaki uzmanlığımızı yatırımcılarımızın vizyonu ve iş birliğiyle güçlendiriyor, böylece sektörde fark yaratıyoruz. Franchise için iş ortaklarımızdan 250 bin TL katılım bedeli ve yüzde 7 royaltyfee ücreti talep ediyoruz. Yatırımcımız restoranını açana dek lokasyondan mimariye kadar sürecin her anında yanındayız. Restoran açıldıktan sonra da idari ve işletme desteğinin yanı sıra markamız için yaptığımız çalışmalarla yatırımcılarımızın yanındayız. Genel olarak 3 önemli prensibimiz var: “Ürün kalitesi”, “misafir memnuniyeti” ve “her zaman rekabetçi fiyat politikası” odaklı olmak. Yatırımcılarımızdan bu 3 ana prensibe sahip olmalarını bekliyoruz. Hedefimiz franchise alan yatırımcıların sistemden çok memnun kalarak ikinci ve üçüncü franchise restoran talepleriyle geri dönmesi.

PİDEM çatısı altında bulunan her restoranınızda aynı kalitede lezzeti tüketicilerle buluşturabilmek adına altyapınıza yaptığınız yatırımlardan bahseder misiniz?

2023 yılının ikinci yarısından itibaren başladığımız relansman çalışmamızı bu yıl sonuçlandırdık ve yeni reklam filmimizle PİDEM’de bir dönüşüm yolculuğuna başladık. Markamızı gençleştirmeyi, geleneksel pideyi lezzetinden ödün Nejat Çifçi vermeden “havalı” bir hale getirmeyi hedefliyoruz. Sahip olduğumuz standartlarımızla misafirlerimize en taze, en kaliteli malzemelerle hazırlanan doyurucu bir deneyim yaşatıyoruz. PİDEM her zaman inovasyon peşinde olan bir marka. PİDEM olarak, pidenin geleneksel lezzetini modern tatlarla birleştirmek için içeride sürekli devam eden AR-GE süreçlerini yönetiyoruz. Örneğin geçtiğimiz yıllarda geleneksel pideyi tavuk, sucuk gibi farklı malzemelerle yeniden yorumladık ve misafirlerimiz tarafından beğenilen yeni ürünler ortaya çıkardık. Arzumuz pideyi saflığı, tazeliği, iştah açıcılığı, bereketiyle tüketici için daha değerli hale getirdikten sonra, pidenin önce ülkemizde gururla sahiplenilen ulusal bir değer, daha sonra ise globalde hak ettiği değeri gören bir yiyecek olmasını sağlamak.