Öne Çıkanlar Perakende

Müşterinin markadan beklentilerini göz önünde bulundurarak koleksiyonlarımızı hazırlıyoruz

2024 yılının ilk yarısında ha yata geçirdikleri yatırım ve büyüme performanslarını değerlendiren White Stone Genel Müdürü Özgür Taşkın, kış kampanyalarıyla güzel cirolar elde ettiklerini ve Nisan ayında da bu yükselişi sürdürerek Ramazan Bayramı etkisiyle yukarı yönlü ciddi bir büyüme kat ettiklerini belirtti. Temmuz sayımızda bir araya geldiğimiz Taşkın ile ayrıca, perakende sektöründe trendleri doğru okuyabilmenin önemini de konuştuk.

White Stone 2024 yılına nasıl başladı, yılın ilk yarısına ilişkin performansınızı değerlendirir misiniz?

2024 yılının ilk yarısı bizim için oldukça yoğun ve başarılı bir dönem oldu. İlk çeyrekte kış kampanyalarımızla güzel cirolar elde ederken, devamında gelen Nisan ayında da bu yükselişimizi Ramazan Bayramıyla taçlandırarak yukarı yönlü ciddi bir büyüme kat ettik. Mart ayında ise White Stone ailemize yeni bir mağaza daha kazandırdık.

White Stone’un 2024 yılı yazına özel hazırladığı koleksiyonun trend parçaları neler, yaz koleksiyonunuzu hazırlarken hangi unsurlardan ilham aldınız?

Koleksiyonlarımızı her zaman müşterilerimizin markadan beklentilerini göz önünde bulundurarak hazırlıyoruz. Bu yıl yaz için yine örme parçalar çok ön plandaydı. Örme kumaşlarla hazırladığımız ceket, takım elbise, jogger pantolonlarda çok güzel geri bildirimler aldık. Yine gofre kumaşlarla hazırladığımız takım elbiseler ve rahat kesim pantolonlar koleksiyonumuzun ayrılmaz parçaları haline geldi. Kruvaze takım elbiseler de bu sezonun trend ürünleri arasında yerini alıyor. T-shirt grubumuzda özel ipliklerle hazırladığımız triko t-shirtlerde önemli bir başarı elde ettik. Özellikle keten karışımlı gömlek gruplarımız da yine bu yazın en çok tercih edilen ürünleri arasında yer aldı.

Perakende sektöründe trendleri doğru okuyabilmek neden önemli, uzun yıllardır perakende dünyasında erkek giyimin öncülerinden biri olarak başarılı bir çizgide ilerleyen White Stone bu alanda nasıl bir stratejiyle hareket ediyor?

Yazımın başında da belir ttiğim gibi biz, müşterilerimizin markamızdan beklentileri doğrultusunda hareket ediyoruz. Bunu yaparken de fiyat ve kalite dengesini iyi oluşturmaya çalışıyoruz. Elbette bunları başarırken tasarım ve üretim alanında uzman ve ciddi bir ekiple çalışıyoruz. Bunun yanı sıra üretici marka olmamız, kumaş, tasarım ve renk konusunda daha hızlı hareket etmemizi sağlıyor. Bu avantajımızı da kendi mağazalarımıza başarılı bir şekilde yansıtıyoruz.