Yeme-içme sektöründe faaliyet göstermek isteyen yatırımcı adaylarına lezzetli ve zengin ürün yelpazesinin yanı sıra, sunum kalitesi ve diğer markalara nazaran düşük yatırım maliyeti ile birlikte yüksek kalitede konsept imkanı sunduklarını belirten Tavada Tavuk İş Geliştirme Müdürü Akın Gürbüz ile bir araya geldiğimiz Haziran sayımızda Gürbüz, Tavada Tavuk markasını yatırımcı açısından cazip kılmak adına geliştirilen stratejiyi okurlarımızla paylaştı.
Yatırımcılar nezdinde değerlendirildiğinde gıda sektöründe tavuk ürünleri üzerine yatırım yapmanın avantajlarını anlatan Tavada Tavuk İş Geliştirme Müdürü Akın Gürbüz, ülke olarak enflasyonist bir dönem yaşadığımızı ve buna bağlı olarak da et ürünlerindeki fiyat artışlarının doğal olarak menülere yansıması sonucu, nihai tüketicilerin tavuk ürünlerine yöneldiğini ifade etti. Bu doğrultuda Tavada Tavuk markasını yatırımcı açısından cazip kılmak adına geliştirilen stratejiden de bahseden Gürbüz, “Biz Tavada Tavuk olarak zengin ürün yelpazemiz ve sunum kalitemize güvenerek oluşturduğumuz franchise sistemimizde yatırımcılarımıza, rakiplerimize nazaran düşük yatırım maliyeti ve yüksek kalitede konsept imkanı sunuyoruz.” dedi.
Benzer kültürlerdeki tüm ülkelerde gerçekleştireceğimiz yatırımlar için bizi güçlü kılıyor
Son olarak Fransa’da açılan şubeleriyle birlikte yurt dışında 5 farklı lokasyonda bulunan Tavada Tavuk’a global pazarda tüketiciler tarafından gösterilen ilgiden bahseden Gürbüz, “Fransa ve Ürdün’deki şubelerimizi ziyaret eden müşterilerimizin ürünlerimize gösterdikleri ilgi ve memnuniyet bizleri mutlu ediyor. Bu sonuç, benzer kültürlerdeki tüm ülkelerde gerçekleştireceğimiz yatırımlar için bizi güçlü kılıyor.” ifadelerini kullandı.
İlk 2 sene içerisinde 5 şube açılışı talep ediyoruz
Globalde de misafirler için lezzetleri benzersiz kılan, yatırımcılar için de avantajları fırsata dönüştürebilen master franchise koşullarının detaylarına değinen Gürbüz, “Master franchise koşullarımız kapsamında, ilk 2 sene içerisinde 5 şube açılışı talep etmekteyiz. Konsept maliyetlerini, tarafımızca onaylanan alanların fiziki durumları ve mimari çalışmalarımız dahilinde belirlemekteyiz.” diyerek sözlerini şöyle sonlandırdı:
“Müşterilerimizden, yakınlarımızdan ve de yatırımcılarımızdan duyduğumuz en büyük özellik ürünümüzün diğer rakiplerimize nazaran daha lezzetli oluşu. Lezzeti tabii ki sosla beraber biz veriyoruz ama buradaki özelliğimiz o tavuğun yumuşaklığı. Tüm şubelerimizde yaptığımız denetimlerden dolayı bir hizmet standardımız var, en çok dikkat ettiğimiz özelliğimiz de bu. Her yerde eşit ve standart bir hizmet sunmaya ve sağlamaya çalışıyoruz.
Aynı zamanda rakiplerimizden farklı olarak kullandığımız bazı spesifik ürünlerimiz var. Kullandığımız ürünler merkezde marine ediliyor, şubeye marine edilmiş bir vaziyette sadece bileşen sosuyla buluşmaya hazır bir durumda geliyor. Şehir dışı şubelerimize ürünlerimiz donuk gidiyor ancak bizim donuk ürünümüz lezzet kaybına asla uğramıyor.
Tavada Tavuk’un şöyle bir özelliği daha var; çok kolay ulaşılabilir bir markayız. Her problemi de yatırımcılarımız açısından çok rahat bir şekilde çözebiliyoruz. Ulaşılabilir olmak bence şu an Türkiye’de en değerli şeylerden biri.”