2024 yılının ilk 5 aylık sürecinde 5 milyonun üzerinde ziyaretçi ağırlayan Park 328 AVM, hem lokal hem de bölgesel pazarlama stratejileriyle ziyaretçileri için yinelenen bir ziyaret rotası oluşturmuş durumda. Haziran sayımızda bir araya geldiğimiz Park 328 AVM Genel Müdürü Mustafa Yalçın ile yüzde 100 doluluk oranına ulaşan Osmaniye’nin tek alışveriş ve yaşam merkezi Park 328 AVM’nin yıl sonu hedeflerine giden yolculuğunda hayata geçirdiği çalışmaları konuştuk.
Park 328 AVM olarak 2024 yılının ilk 5 aylık sürecini nasıl geçirdiniz, ziyaretçi rakamlarınız ve kiralama faaliyetlerinizde yıl sonu hedeflerinize ulaşma adına nasıl bir yol kat ettiniz?
Osmaniye ilinde tek alışveriş ve yaşam merkezi olmamız, ziyaretçi sayılarımızın istikrarlı olarak artış gösteren bir veri göstermesinde en büyük etkenimizdir. Bunun yanı sıra ilk 5 aylık süreçteki 5 milyonun üzerindeki ziyaretçi trafiğimiz ile Ramazan Bayramı ve Anneler Günü’ne özel kampanyalı alışverişlerimiz ve yaptığımız hem lokal hem de bölgesel pazarlama stratejilerimizle ziyaretçilerimiz için yinelenen bir ziyaret rotası oluşturmuş bulunmaktayız. Yüzde 100 doluluk kapasitemizle birlikte, yeni iş birlikçi marka taleplerimizle oluşabilecek kiralama alanlarımız hakkında bilgilendirmelerimizi sürekli aktif tutmaktayız.
Park 328 olarak AVM’nizin ziyaretçi kitlesini artırmak ve ziyaretçilerin AVM’nizde daha çok keyifli vakit geçirmesini sağlamak adına hayata geçirdiğiniz etkinlik ve kampanyalarınızı belirlerken hangi unsurları göz önünde bulunduruyorsunuz? Son dönemde gerçekleştirdiğiniz çalışmalardan da bahseder misiniz?
Alışveriş merkezimizde şehre sosyal, kültürel ve sanatsal anlamda değer katacak birçok etkinlik planlamaktayız. Her hafta sonu düzenli olarak gerçekleşen çocuk ve aile temalı atölye çalışmalarımız ile çocukların eğlenerek öğrenmesini sağlıyoruz. Özel günleri içeren temalı etkinliklere, sergilere ve sosyal sorumluluk projelerine önemle yer vermeye devam edeceğiz. Kadınlara yönelik moda ve sanat günleri, meslek gruplarına yönelik mesleki faaliyetler, sağlık kuruluşları iş birliği ile eğitici ve faydalı etkinliklerimiz ve okullarımız ile yaptığımız ortak projelerle ise yine değer ve fayda katan tüm projelerimizi ziyaretçilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz. Önceliğimiz mevcut ziyaretçi sürekliliğini sağlamakla birlikte, yeni ziyaretçi profillerini de kazanabilmek için güncel, vizyoner ve gelişen teknoloji ile birlikte aktivite içeriklerimizi belirlemekteyiz.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
Alışveriş merkezimiz; Osmaniye ilinin tek modern alışveriş merkezi olma özelliğini 12 yıldır sürdürmektedir. Bu süreçte moda, eğlence, damak tadı ve teknolojinin kalbi olarak toplamda 80 milyona yakın ziyaretçimizi ağırlamış bulunmaktayız. Devam eden süreçte de tüm çalışmalarımızı müşteri beklentilerine ve kiracı memnuniyetine göre planlamaktayız. Bu bağlamda 2024 yılında da fırsatları ve sorunları hızla analiz eden ve aynı hızla aksiyon alan deneyimli yönetim kadromuzla birlikte çalışmalarımızı sürdürmeye devam ettiğimizi belirtmek isterim.