Yeme-içme sektörünün iskenderdeki uzman markası HD İskender, restoranlarında misafirlerine güler yüzlü ve kaliteli hizmet sunmaya devam ediyor. HD Holding İş Geliştirme Direktörü Haluk Karakaş, “Bu yıl içerisinde 13 yeni restoran daha açmayı planlıyoruz. Türkiye’nin yanı sıra gelecek senelerde yurt dışında da büyümeyi hedefliyoruz. Bizi birleştiren lezzet yolculuğu hikayesinin çıkış noktası olan değerlerimizden yola çıkarak marka yatırımlarına devam edeceğiz.” dedi.
Geleneksel iskender lezzetini, ulaşılabilir fiyatlarla ve “restoran” konsepti ile sunan ilk marka olan HD İskender yaklaşık 30 yıldır misafirlerine güler yüzlü ve kaliteli hizmet sunuyor.
Yakın zamanda ‘Bizi Birleştiren Lezzet Yolculuğu’ konseptiyle reklam kampanyasını yayınlayan HD İskender, eş zamanlı olarak restoranlarında ve görsel kimliğinde de dönüşüm süreci başlattı. İlk olarak Üsküdar’da yeni açtığı restoranında dönüşümü başlatan HD İskender, bu dönüşümü Türkiye genelindeki tüm restoranlarına uygulamak için hazırlıklarını yapıyor.
HD Holding İş Geliştirme Direktörü Haluk Karakaş, “HD İskender olarak kurulduğumuz 1995 yılından beri geleneksel lezzet ve erişilebilir fiyat dendiğinde akla gelen markaların başında geliyoruz. 2024 itibarıyla misafirlerimizle daha çok temas kuracak, memnuniyet odaklı pazarlama stratejimiz odağında çalışacağız. Şu anda 93 restoranımız var. Restoranlarımızın tamamı franchise. Francihse için iş ortaklarımızdan 250 bin TL katılım bedeli ve yüzde 7 royalty fee ücreti alıyoruz. Bu yıl içerisinde 13 yeni restoran daha açmayı planlıyoruz. Türkiye’nin yanı sıra gelecek senelerde yurt dışında da büyümeyi hedefliyoruz. Bizi birleştiren lezzet yolculuğu hikayesinin çıkış noktası olan değerlerimizden yola çıkarak marka yatırımlarına devam edeceğiz. 2024 itibarıyla misafirlerimizle daha çok temas kuracak, memnuniyet odaklı pazarlama stratejimiz doğrultusunda çalışacağız.” dedi.
“Birincil önceliğimiz lezzet ve hizmet kalitemiz” diyen Karakaş, “Aldığımız ödüller bu konuda doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. HD İskender olarak Alışveriş Merkezi Yatırımcılar Derneği ve Akademetre Araştırma tarafından 2017, 2018, 2019 ve 2022 yıllarında düzenlenen 1 Numaralı Markalar araştırmasında, ‘Restoran’ kategorisinin birincisi seçildik.” dedi.