Seçici yatırımcı kitleleriyle doğru lokasyonlarda, kaliteli hizmet anlayışı ve Türk damak tadına uygun lezzetleri eşliğinde kısa sürede tüketicilerin lezzet noktası olmayı başardıklarını ifade eden Packet Burger Operasyon Direktörü Kübra Parmaksız ile bir araya geldiğimiz Mayıs sayımızda, markalarını cazip kılmak adına geliştirdikleri politikayı konuştuk.
Yatırımcılar nezdinde değerlendirdiğinizde yeme-içme sektöründe globalden Türkiye’ye taşınan bir lezzet olan burger üzerine yatırım yapmak ne kadar cazip, siz Packet Burger olarak markanızı cazip kılmak adına nasıl bir politika geliştirdiniz?
Packet Burger olarak, kurumsal yapımızın çatısı altında; seçici yatırımcı kitlemiz ile doğru lokasyonlarda, kaliteli hizmet anlayışı ve Türk damak tadına uygun lezzetleriyle, kısa sürede tüketicilerin lezzet noktası olmayı başardık. Bizim en önemli özelliğimiz tüketicilerimize istikrarlı bir lezzet sunmamız. Yatırımcılar nezdinde, marka olarak önceliğimiz, açılan şubelerin başarı ve devamlılığının sağlanmasıdır. Bu nedenle şubelerimize açılış itibari ile kira desteği, kurye desteği ve eğitim desteği sağlıyor; aylık royalty bedeli almıyor, isim hakkını da makul bedellerle TL olarak ücretlendiriyoruz. %100 doğal, katkısız ve yerli malzemelerden yapılan ürünlerimiz, ülkemiz ve dünya standartlarına uygun üretim yapan güçlü çözüm ortaklarımız ve kendi soğuk zincir lojistik ağımız ile şubelerimizin tedariğini sağlıyoruz. Üretim tesisimizde, ekmek ürünlerimizi kendimiz üretiyoruz. Ayrıca deneyimli operasyon ekibimiz ile yapılan şube ziyaretlerinde tüm ihtiyaçlara anında çözüm bulmaktayız.

Büyüme yolculuğunda franchise ekosistemini tercih eden Packet Burger’ın kazandırıcı franchise sisteminden bahseder misiniz, kimler Packet Burger marka çatısı altında sizleri temsil edebilir?
Hizmete açılmayı hedeflediğimiz bölgelerde, ‘sınırsız içecek’, ‘sınırsız sos’ gibi tüketici yanlı faydalar ve güçlü çözüm ortakları ile kaliteyi her zaman ön plana koyan bir anlayışla; aynı zamanda ortam, ürün performansı, servis hızı, hizmet kalitesi ve personel yetkinliklerine gösterdiği özenle Packet Burger olarak, restoran cirolarımızın sürdürülebilir bir şekilde artması adına çaba sarf etmekteyiz. Ciromuzun arttığı oranda kazancımız arttığı için, ciroyu artırana kadar şubelerimize destek vermeye devam ediyoruz. Kontrollü büyüme hedefimiz doğrultusunda yatırımcılarımızın; markamızın kurumsal kimliğini başarılı bir şekilde taşıyabilmesi, işin başında durup şubeyi birebir yönetebilmesi, personel ve finans yönetim tecrübesi olması ve gerekli finansal yatırım olanağı kriterlerine sahip olması bizim için önem arz etmektedir.
Türkiye genelinde hangi lokasyonlarda Packet Burger ile karşılaşıyoruz, bunların kaçı franchise sistemine dahil? 2024 yıl sonuna dek kaç yeni şube açılışı hedefliyorsunuz?
Şu anda Kocaeli, İstanbul, Bursa, Balıkesir, Yalova ve Sakarya illerinde faaliyet gösteren bir marka olarak; 7 adedi merkeze ait olmak üzere toplamda 50 adet şubemiz bulunmaktadır. Kontrollü büyüme hedefi ve ‘sürdürülebilirlik’ kavramı neticesinde, nicelikten ziyade niteliği ön planda tuttuğumuz için gelen talepleri değerlendirerek temkinli bir şekilde yol almaktayız.