Yakın dönemde hayata geçirdiği tanıtım kampanyasıyla müşterilerini iyi fiyata kaliteli pizza ile buluşturan Little Caesars, Türkiye’de “paranın karşılığını en iyi veren pizza markası” olma hedefine sağlam adımlarla ilerliyor. Çelebi Gıda A.Ş ve Little Caesars Türkiye CEO’su Banu Arıduru’yu ağırladığımız Şubat sayımızda hem kampanyanın detaylarını hem de 2024 yılına yönelik hedeflerini konuştuk.
Son dönemde önemli bir tanıtım kampanyası süreci başlattınız. Bu süreçten beklentiniz nelerdir? Nasıl ilerliyor, kısaca paylaşır mısınız?
Bu süreç ile ilgili beklentilerimizi birkaç açıdan ele alarak değerlendirebiliriz. Elbette ilki; müşterilerimizin iyi fiyata kaliteli pizza ile buluşması yönündedir. Pazardaki kampanya savaşları ile müşterilerimizi yormadan, iyi pizzaya kolayca erişebilmeleri için sadeleştirilmiş bir eve servis fiyat yapısı belirledik. Gel-al serviste ise yine sektörde hiç yapılmayanı yaparak günün ve haftanın her anında geçerli olacak yüzde 40 indirim fırsatı sunduk. Bunu güçlü bir lansman çalışmasına dönüştürdük ve 3 ay olarak planladığımız bu çalışma için 4 milyon dolara yakın bir pazarlama bütçesi ayırdık. Bu çalışmaların sonucunu hem yeni müşterilerimizin sayısında hem de lezzetli ürün ve hizmetlerimizi beğenen müşterilerimizin sipariş sıklığında artış şeklinde gözlemledik. Yürüttüğümüz kampanya ile üzerine değinmek istediğimiz bir başka konu ise; gel-al servisin pazarda bilinirliğine öncülük etmektir. Gel-al servis tüketiciye yüzde 40 indirim faydası yaratırken, daha düşük karbon ayak izine sahip bir sistem aracılığı ile sürdürülebilirlik adımlarını atmanın gereğiyle gel-al servisi yaygınlaştırmak istiyoruz. Little Caesars markası olarak 14 yıldır üst üste Amerika’da paranın karşılığını en iyi veren pizza markası seçiliyoruz. Bu başarı bir tesadüf değil çünkü kaliteli ve lezzetli ürünleri, en uygun fiyata sunuyoruz. Biz de Türkiye’de “paranın karşılığını en iyi veren pizza markası” hedefimize sağlam adımlarla ilerliyoruz.
Yeme-içme sektörüne yönelik değişen satın alma eğilimleri, tüketici alışkanlıkları ve beklentileri doğrultusunda 2024 yılında alacağınız aksiyonlar neler olacak, hangi strateji ve hedeflerle yatırımlarınızı şekillendireceksiniz?
Little Caesars olarak kapsamlı hedeflerimizle yepyeni bir döneme başladık. Elbette öncelikli hedefimiz pazar payımızı artırmak ve var olan operasyonel verimliliğimizi güçlendirmek yönünde olacaktır. Müşterilerimize karşı olan sorumluluklarımız arasında bulunan; ürün kalitemizin en iyi seviyede ve en iyi fiyatta sunulması politikasını enflasyonist koşullarda dahi korumak bu sene de önceliklerimiz arasında bulunuyor. Sürdürülebilirlik konusunda ise çevresel ve sosyal sorumluluklarımızı artırarak topluma daha fazla katkıda bulunacak projeler planlıyoruz. Ayrıca, dijital dönüşüm stratejilerimizi daha da ileriye taşıyarak iş süreçlerimize yapay zeka uygulamalarını dahil etmeyi, böylelikle daha verimli hale getirmeyi ve müşteri deneyimini iyileştirmeyi hedefliyoruz. Bu vizyon ışığında, 2024 yılında da büyümemize ivme katmayı planlıyoruz.
Bu büyüme hedefinin gerçekleşmesinin en önemli sacayaklarından birinin müşteri deneyimine odaklanmak olduğunu düşünüyoruz. Bu bağlamda, müşteri değerlendirme puanları, satış kanallarımızın bir parçası olarak yer alıyor ve şubelerimizi bu puanlar üzerinden değerlendirip geliştiriyoruz. Ayrıca, her kanaldan gelen şikayetlere verdiğimiz geri dönüş süresini ve çözüm süresini 4 dakikaya indirdik ve Şikayetvar. com’da fast-food kategorisinde 2 yıldır üst üste en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan marka seçildik.