Profam Yönetim tarafından yönetilen ANKAmall AVM’de 330’dan fazla mağaza, kafe ve restoranın hizmet verdiğini belirten ANKAmall AVM Pazarlama Yöneticisi Burçin Cesur, pandemi sürecinde AVM sektöründe yaşanan duraklamaya rağmen, ziyaretçi sayısı ve ciro artışı bakımından AVM’lerin pandemi öncesine döndüğünü ifade etti.
Alışveriş alışkanlıklarındaki değişime paralel olarak AVM’lerin sadece alışveriş merkezi olmanın ötesinde, yaşamı kolaylaştıran ve zenginleştiren mekanlar haline geldiğini ifade eden Cesur, sürdürülebilirlik konusunda ANKAmall’ün çevresel ve sosyal sorumluluklara odaklandığını belirterek sıfır atık lisansı, trijenerasyon tesisi, yağmur suyu depolama projesi ve güneş enerjisi santrali gibi projelerle çevreye duyarlılıklarını vurguladı ve önümüzdeki dönemde daha fazla sürdürülebilirlik projeleri hayata geçirmeyi hedeflediklerini belirtti.
Cesur, ANKAmall AVM’nin müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmak adına çeşitli stratejileri hayata geçirdiğini, bu kapsamda sürekli gelişmeye ve hizmet kalitesini yükseltme odaklı müşteri beklentilerine uygun etkinlikler ve uygulamaları başlattığı bilgisini aktardı. Mobil aplikasyonları aracılığıyla müşteri geri bildirimini ön planda tutan ANKAmall, “ANKAmall Her Şey” adlı uygulamasında insan dokunuşunu yapay zekayla birleştirerek müşteri memnuniyetini artırıyor. Bu uygulama sayesinde ziyaretçiler, mağaza kampanyalarını, yenilikleri ve etkinlikleri takip edebilirken, aynı zamanda öneri, istek ve görüşlerini ileterek daha üstün hizmet almaya katkı sağlıyor.