Uncategorized

SD Döner’in, hedefleri asla bitmeyen bir yolculuğu var

SD Döner Genel Koordinatörü İlhami Bulut ile bir araya geldiğimiz Kasım sayımızda gıda sektöründe hedefleri asla bitmeyen bir yolculukta olduklarını belirten Bulut, kısa ve orta vadede hayata geçirmeyi amaçladıkları yatırımlardan bahsetti.

SD Döner’in büyüme stratejisi doğrultusunda öncelikle odaklandığınız hedef bölgeler nereler, bu bölgelerde yer alan yatırımcı adayları SD Döner çatısı altına girebilmek için hangi koşulları sağlamalı?

“Farkı Tadında” iddiasıyla hizmet veren SD Döner, uzun yıllara dayanan bilgi ve tecrübesi ile gıda sektöründe kendinden bahsettirmeyi başarmış
bir markadır. Temiz, kaliteli ve sağlıklı ürün yelpazesi ile her geçen gün büyümeyi daha da keyifli hale getirmeyi vadeden SD Döner olarak, markalaşma yolunda kalitemizden ödün vermeden adımlarımızı emin şekilde atarak ilerliyor ve şube yatırımlarımızı artırarak Türkiye geneli şubeleşmeyi hedefliyoruz.

İlk olarak 2010 yılında Cadde Konsepti ile Kahramanmaraş Cadde’de, ardından 2016 yılında Kahramanmaraş Kampüs ile üniversitede faaliyetlerimize başladık. Çarşı ve Kampüs işletmelerimizde edindiğimiz tecrübe ve elde ettiğimiz başarı bizleri daha da cesaretlendirdi. Bu hedefler doğrultusunda Kahramanmaraş
Bin Evler, SakaryaBağlar Caddesi, Tekerek, Pazarcık, Adana, Kayseri ve son olarak Konya şubelerimizle her geçen gün büyümeye devam ettik. Şimdi sırada tüm Türkiye var ve özellikle büyükşehirlerden gelen talepleri değerlendiriyoruz. Edirne’den Kars’a artık her noktada ulaşılabilir ve bilinir olmak en büyük önceliğimiz.

Yatırımcı adaylarımızın SD Döner çatısı altına girebilmeleri için öncelikle en dikkat ettiğimiz detay, işlerinin başında duracak olmaları ve sektörel bir tecrübelerinin muhakkak olması. Onun haricinde bağımsız bir döner ustası ya da gıda sektöründe yer edinmiş bir esnaf, kurumsal marka çatısına girmek isterse kendileri ile bir yola çıkmayı çok isteriz.

Bir zincir döner markası olarak sektörde yer alan diğer markalarla rekabette SD Döner’i hem tüketici hem de yatırımcı nezdinde öne çıkaran hususlar nedir, tercih edilirliğinizi etkileyen faktörlerden bahseder misiniz?

Öncelikle, yatırımcı ve müşteriye fayda odaklı yaklaşım bizim için son derece önemli. Yeni nesil işletme vizyonuna sahip olan SD Döner markamızdan franchise alındığı andan itibaren yatırımcımızın tüm süreçlerinde beraber ilerliyoruz. Her zaman insanların önceliği olan gıda sektöründe, yatırımcımızın konumunu belirliyor ve her koşulda hizmet sağlamayı ilke ediniyoruz.

Ülkemizin her bir noktasında lezzeti ile var olunması gerektiğine inandığımız SD Döner “hep birlikte başaracağız, hep birlikte kazanacağız” inancı ile yatırımcımızı kazanmaya davet ediyor. Dünün, yarının ve geleceğin sektörü gıda sektöründe SD Döner avantajları ile yarımcılarımız kolayca işletme sahibi olabilirler. SD Döner işletme politikaları ile, yatırımcıların karşılaşabileceği risk ve işletmecilik sorunları minimize edilmektedir.

Severek tüketilen SD Döner’i sağlıklı ve hijyen koşulları altında pratik bir şekilde hazırlayıp sunmak dikkat ettiğimiz bir husustur. Ürünlerimizde asla katkı maddeleri bulundurmuyoruz. Kendimize has sosumuz ve reçetemizle farkı hissettiriyoruz. Müşteri memnuniyeti odaklı, güler yüzlü personelimizle özel tasarım mimari konsepti bulunan şubelerimizde müşterilerimize şık ve konforlu bir alan sunuyoruz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

SD Döner olarak hedefleri asla bitmeyen bir yolculuğumuz var. Orta vadede şube ağını oluşturmak en öncelikli hedefimizdir. Türkiye’nin birçok bölgesinde adımızdan bahsettirmek ve yatırımcı/müşteri memnuniyetini sağlamak istiyoruz. Uzun vadede kendi ekosistemimizi oluşturup kendi kendine yetebilen bir gıda kompleksi kurma fikrinden vazgeçmiyoruz. Şu an şubemizde müşterilerimize ikram ettiğimiz lavaşları kendimiz üretiyoruz. Diğer gıda ürünlerini de kendi bünyemizde üreterek, şubelerimize tedarik ağını oluşturmak istiyoruz.