212 Outlet’te geçmiş yıllarda olduğu gibi gelecekte de en iyi kaliteyi, en iyi fiyata ziyaretçilerine sunmaya devam edeceklerini belirten 212 Outlet Genel Müdürü Hasan Necip Akol ile bir araya geldiğimiz Kasım sayımızda Akol, hayata geçirecekleri projelerle 2024 yılının 212 Outlet için yine bir dönüşüm yılı olacağını vurguladı.
212 Outlet olarak 2023 yılında hangi projeleri hayata geçirdiniz, yıl sonu büyüme hedeflerinize ulaşmak adına hangi adımları attınız?
2023 yılı 212 Outlet için dönüşüm ve gelişim yılı oldu diyebiliriz. Pandemi zamanında başladığımız, hem ziyaretçiler için hem mağazalar için projelerimizin somutlaştığını gördüğümüz bir yıl oldu. Turizm şirketleriyle iş birliklerimizi hiç koparmadan azimle devam ettirerek İstanbul’da bu alanda adı anılan alışveriş merkezlerinden biri olduk. Adımızda da bulunan outlet kavramından kopmadan, mevcut mağazalarımızın kampanyalar gerçekleştirmesini ve çapraz kampanyaları hayata geçirmelerini teşvik ettik. İletişim çalışmalarımızı akıllıca yöneterek hedef kitlemize doğru mesajlarımızı ilettik. Tüm bu ve buna benzer çalışmalarımızla Hasan Necip Akol ziyaretçi sayımızı artırdık, bu duruma paralel olarak markaların mağaza talepleri de arttı. Mevcut mağazalarımızdan daha fazla fayda sağlayabilmeleri için yer değişikliği yaptığımız mağazalarımız olduğu gibi, Türkiye’nin en bilinen outlet alışveriş merkezlerinden biri olmamızı perçinleyecek yeni markaları da bünyemize dahil ettik.
2024 yılı 212 Outlet için nasıl bir yıl olacak?
Öncelikle başarılı olduğumuz alanlarda çalışmalarımızı yoğunlaştırdığımız bir yıl olacak. Mart ayında faaliyete geçecek olan Ataköy – İkitelli metro hattının bir istasyonunun 212 Outlet önünde olması sayesinde ziyaretçi profilimiz değişecek ve ziyaretçi sayımız artacaktır. Bu yeni duruma hazır olmak için şimdiden çalışmalarımıza başladık. Yeni ziyaretçi profilimize uygun iletişim dilimiz, etkinliklerimiz, mağazalarımız ve kampanyalarımız ile önümüzdeki yıl 212 Outlet için yine bir dönüşüm yılı olacaktır.
Marka karmanızı oluştururken outlet konsept yapınızı da göz önünde bulundurduğunuzda nelere dikkat ediyorsunuz, yeni markalar aranıza katıldı mı?
Mevcut marka karmamızda %90 outlet düzeyindeyiz ve bizim isteğimiz bu düzeyi korumaktır. 212 Outlet, tüketici dostu algısı olan bir alışveriş merkezidir ve bizi böyle gören ziyaretçilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz. 2023’te birçok marka aramıza katıldı ve 2024’te aramıza katılacağı kesinleşen markalarımız da mevcut. Tüm markalarımızdan talebimiz 212 Outlet’teki mağazalarının outlet olması ve ziyaretçilerimizdeki tüketici dostu algımızı kuvvetlendirmeleri yönündedir. Bu konuda bir diğer dikkat ettiğimiz konu ürünlerin kalitesi yönünde; markalarımızdan bir diğer talebimiz de sezon mağazalarındaki ürünlerin kalitesinde ürünleri ziyaretçilerimizle buluşturmalarıdır. En iyi kaliteyi, en iyi fiyata ziyaretçilerimize sunmaya devam edeceğiz.