Uncategorized

Tavuk Fakültesi’nde iyi ve kaliteli yemek yeme deneyimi sunuyoruz

Dünyada kanıtlanmış, gelişmiş, detaylı ve şeffaf franchising sistemleriyle yatırımcılarının yepyeni başarılara imza atmasını sağladıklarını ifade eden Tavuk Fakültesi Genel Müdürü Utku Buçan ile bir araya geldiğimiz Ekim sayımızda Buçan; Türk kültürünün vazgeçilmez lezzeti olan döneri ustalıkla harmanlayıp, taze malzemelerle marine ederek tüketicilere iyi ve kaliteli yemek yeme deneyimi sunmak için özenle hazırladıklarını belirtti.

Tavuk Fakültesi’nin yemeiçme sektörüne giriş hikayesini sizlerden dinleyebilir miyiz, halihazırda hangi lokasyonlarda müşterilerinizle buluşuyorsunuz?

Tavuk Fakültesi, 2018 yılında İstanbul’da kurulan bir döner markasıdır. Markamız, kurulduğu ilk günden itibaren lezzet tutkunları tarafından büyük bir ilgi gördü. Süreç içerisinde kendi döner imalathanemizi kurarak İstanbul’da 9 şubemizi hizmete sunduk. 2023 yılından itibaren tüm altyapı ve fizibilite çalışmalarımızı tamamlayarak Türkiye ve dünya çapında şube vermeye başladık.

Yerli bir marka olarak uluslararası markalarla rekabette sizi hem tüketici hem de yatırımcı nezdinde öne çıkaran hususlar nedir, tercih edilirliğinizi etkileyen faktörlerden bahseder misiniz?

Türk kültürünün vazgeçilmez lezzeti olan döneri ustalıkla harmanlayıp, taze malzemelerle marine ederek tüketicilere iyi ve kaliteli yemek yeme deneyimi sunmak için özenle hazırlıyoruz. Her zaman müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz. Farklı ürün gamı ve devamlı güncellenen menülerimizle yeni lezzet deneyimleri sunuyoruz. Firma olarak bu misyona sadık kalıyor ve franchise’larımızı da bu misyona uyabilecek nitelikte seçerek şubeleşmeye devam ediyoruz.

Tavuk Fakültesi olarak dünyada kanıtlanmış, gelişmiş, detaylı ve şeffaf franchising sistemimizle yatırımcılarımızın yepyeni başarılara imza atmasını sağlıyoruz. Franchise’ların bu başarılara ulaşmaları için proje ve mimari destekten başlayarak, inşaat ile açılış sürecinin tamamlanmasına kadar tüm süreci yöneterek destek veriyoruz. Franchise olarak katılacak iş ortağı adaylarımızı, inşaat süreci devam ederken teknik ve operasyonel yetkinliklerini geliştirebilecekleri yoğun bir eğitim programına dahil ediyoruz. Bu sayede şube açıldıktan sonra karşılaşabilecekleri her konuya hızlı cevap verebilecek yeterliliğe sahip olmalarını sağlıyoruz. Tamamen dijital altyapıya sahip otomasyon sistemlerimiz sayesinde ürün tedariğinden pazaryeri satış yönetimine kadar tüm operasyonların izlenmesini sağlıyoruz.

Franchise sistemine dahil olan bir marka olarak büyüme stratejinizden bahseder misiniz, büyüme stratejileriniz doğrultusunda öncelikle odaklandığınız hedef bölgeler nereler, bu bölgelerde yer alan yatırımcı adayları Tavuk Fakültesi çatısı altına girebilmek için hangi koşulları sağlamalı?

Firmamızın büyüme stratejisi birçok veriye dayanmaktadır. Bunlardan başlıcası lokasyon analizidir. Temel olarak bu analiz; güncel, güvenilir bilgileri (nüfus, yaş, cinsiyet, yaşam tarzı, hane geliri ve hane harcaması, sosyoekonomik statü dağılımı gibi 1000’e yakın istatistiki veriyi) harita tabanlı data ve teknoloji ile birleştirerek yorumluyoruz. Aynı zamanda tüm bu verilerle birlikte sınırlı sayıda ve karlı franchise veriyoruz. Bu konuda gözettiğimiz temel prensip her mahalleye bir şube açmak değil, mevcut şubelerimizin karlılığını etkilemeyen yeni şubeler açmaktır. Bu sayede şubelerimiz bulundukları lokasyonlardaki tüm pazaryeri uygulamalarında yüksek müşteri memnuniyeti sağlayarak satış hacimleriyle de ilk sıralarda yer alıyor