Turizm acenteleri, yerel yönetimler ve derneklerle sürekli irtibat halinde kalarak yerli ve yabancı müşterilerine hizmet veren 212 Outlet AVM, kendi bünyeleri dahilinde de yenilikler yaparak dikkat çekmeye devam ediyor. Haziran sayımızda 212 Outlet AVM Genel Müdürü Hasan Necip Akol ile keyifl i bir röportaj gerçekleştirdik.
212 Outlet AVM’nin yılın ikinci çeyreğinde güncel kiralanabilir alan ve doluluk oranları nedir, outlet AVM konseptiyle oluşturduğunuz zengin ve ulaşılabilir marka karmanızın ziyaretçi sayınız ve cirolarınıza etkisi konusunda neler söylersiniz?
Güncel kiralanabilir alanımız 76.800 m2 ve doluluk oranımız %90’dır. Ekonomik olarak zor şartların yaşandığı Turizm acenteleri, yerel yönetimler ve derneklerle sürekli irtibat halinde kalarak yerli ve yabancı müşterilerine hizmet veren 212 Outlet AVM, kendi bünyeleri dahilinde de yenilikler yaparak dikkat çekmeye devam ediyor. Haziran sayımızda 212 Outlet AVM Genel Müdürü Hasan Necip Akol ile keyifl i bir röportaj gerçekleştirdik. günümüzde outlet konseptli alışveriş merkezlerinin daha çok ön plana çıktığını görüyoruz. Bu durum, tüm Türkiye’de bilinirliği olan 212 Outlet’e sektöre yön veren bir oyuncu rolü vermektedir. Tasarrufa yönelen ve kaliteden de ödün vermeyen tüketicilerin 212 Outlet’e her geçen gün katlanarak artan rağbetini, bunun sonucu olarak mağazalarımızın cirolarının da sektör ortalamasının üstünde büyümesini görmekteyiz. Aslında 212 Outlet için hem markaların hem de ziyaretçilerin kazan-kazan noktasında buluştukları bir adres olduğunu söyleyebiliriz.
212 Outlet AVM olarak bulunduğunuz lokasyon itibarıyla bölgeye ve bölge halkına kültür, sanat ve ekonomik değerde katkılarınız nedir?
Öncelikle bölge halkımıza ilk sorunun cevabında belirttiğim gibi tasarruf ile kaliteyi bir arada sunarak en büyük hizmetimizi vermekteyiz. Bu ana hizmetimiz dışında bölgemizdeki yerel yönetimler ve derneklerle sürekli irtibat halinde kalarak sunabileceğimiz tüm yardımları sunmaya çalışmaktayız. Bağcılar Belediyesi ile 3 yılı bulan Üretken Kadınlar Standımız, Türk Ekonomik olarak zor şartların yaşandığı Kızılay ile gerçekleştirdiğimiz kan stantlarımız, İstanbul Emniyet Müdürlüğü ile gerçekleştirdiğimiz bilgilendirme stantlarımız bu hizmetlerimize örnek verilebilir. Ayrıca kültürel olarak çocuk etkinliklerimiz ve piyano dinletilerimiz gibi faaliyetlerimizle bölgemize katkıda bulunuyoruz.
Her mevsim yerli ve yabancı turist ağırlayan şehrimizde yer alan outlet konsepte sahip bir AVM olarak turistler açısından cazibe merkezi konumuzu korumak ve yukarı taşımak adına ne tür yatırım ve projeler hayata geçireceksiniz?
Turizm acenteleri ile çalışmalarımız 4 yılı aşkındır devam etmekte. Turizme yatırım yapan ilk alışveriş merkezlerinden biri olarak bu konuda sektörümüze halen yön verdiğimizi belirtebilirim. Çalıştığımız turizm acenteleri ile sürekli iletişimde kalarak turist ziyaretçilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini ilk ağızdan öğreniyor ve gerekli aksiyonları alıyoruz. Turist ziyaretçilerimizin güvenli, kaliteli ve tasarrufl u alışveriş yapabilmeleri için yoğun çalışmalarımıza 4 yıldır olduğu gibi 2023 yılı süresince de ve özellikle yaz aylarında da devam edeceğiz.