Bulunduğu lokasyon sayesinde ziyaretçilerine oldukça zengin yeme-içme seçeneği sunan İstMarina adına AVM Müdürü Ayşen Yerşen ile Haziran sayımızda bir araya geldik. Yerşen, “Etkinlik ve kampanyalarımızı planlarken, müşterilerimizin kendilerini değerli hissetmelerini sağlayacak projeler geliştirmeye özen gösteriyor ve duygusal bağ kurmayı tercih ediyoruz.” diyerek müşteri memnuniyetine verdikleri önemi bir kez daha vurguladı.
AVM’nizde sosyal yaşama, etkinlik ve kampanyalara oldukça önem veriyorsunuz. Bu konudaki çalışmalarınız ve geri dönüşler ne yönde?
Müşteriler kendilerini en özel ve en iyi hissettiren AVM’lerde zaman geçirmeyi isterler. Etkinlik ve kampanyalarımızı planlarken, müşterilerimizin kendilerini değerli hissetmelerini sağlayacak projeler geliştirmeye özen gösteriyor ve duygusal bağ kurmayı tercih ediyoruz.
Yeme-içme açısından oldukça zengin marka yapısına sahipsiniz. Bu durumun AVM’nize katkıları neler oluyor, gastronomi bölümünüzde yeni proje ve yatırımlarınız var mı?
Anadolu yakasının sahil cephesi en geniş alışveriş merkezi olma özelliğine sahip İstMarina Alışveriş Merkezi’nde dünya mutfakları ve çok seçenekli restoranlar yer almaktadır. Günün her saatinin keyfini çıkarmayı sağlayarak, kapalı ve açık alan ferahlığını aynı anda yaşatıyoruz. Gastronomi tarafında gücümüzü pekiştirecek kampanya modelleri ile bünyemizdeki markaları ön plana çıkarıyor ve destekliyoruz. Bununla birlikte yenilenen trendlere uyum sağlıyor ve müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik projeler geliştirmeye devam ediyoruz. Ayrıca yeni dönemde artık AVM’ler eğlence kısmında da müşteri tarafından tercih edilmeye başladı. Bünyemizde bu ihtiyaca karşılık Jolly Joker, Isabelle yeni nesil eğlence mekanı ve yeni hayata geçirdiğimiz Cafe Theatre (Kabare Tiyatro) mevcuttur. Bu tip farkındalıklar AVM’ler arasında seçiciliği artırmaktadır.
Küresel sürdürülebilirlik ilkeleri doğrultusunda ülkemizde bulunan AVM’ler nasıl bir yol izliyor, sizin çalışmalarınız nelerdir?
Sürdürülebilirlik hayatımızda büyük önem taşıyan ve herkesin bireysel olarak da benimsemesi gereken bir kavram. Toplumsal ve küresel sorunlar hakkında farkındalık yaratmak, yeni projeler geliştirmek, daima gündemimizde ve önceliklendirdiğimiz konuların başında yer almaktadır. Teknolojik Atık Biriktirme, Deniz Temizliği ve çocuklarımızın eğitimine yönelik birçok sosyal sorumluluk projesini İstMarina AVM olarak hayata geçirdik.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
AVM sektörü her geçen gün gelişmekte ve AVM’lerin bu gelişimleri titizlikle takip etmesi, yeni girişimlerde bulunması sektörün devamlılığı ve AVM’lerin sürekliliği açısından önem arz etmektedir.