Eğlence

MARKAMIZIN GÜCÜ MİSAFİRLERİMİZİN MEMNUNİYETİNDEN GEÇİYOR

TMR Eğlence Merkezleri Funny Day / Smart Play CEO’su Ömer Temur ile bir araya geldiğimiz Haziran sayımızda gelişen teknolojinin hem eğlence sektörüne hem de TMR Eğlence Merkezleri’ne etkisini ve bu doğrultuda hayata geçirdikleri yenilikleri konuştuğumuz keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.

Müşteri alışkanlıklarının değişmesi ile birlikte TMR Eğlence Merkezleri olarak sizler bünyenizde ne tür değişikliklere gittiniz?

Çocuk eğlence sektörünün hitap ettiği kitle göz önüne alındığında misafirlerimizin talep ve alışkanlıklarının çok kısa sürede değiştiğini bizler de son derece net bir şekilde ölçümleyebiliyoruz. Küçük misafirlerimizin son dönemlerde yeni teknoloji ürünlere daha fazla ilgi duymaya başladığını ancak ailelerin ise çocukların düşünsel yeteneklerini tetikleyecek türde oyun makinalarını daha fazla talep ettiklerini görmekteyiz. Bu durum markamızı, yenilenmiş teknolojik ürünler ve sanal gerçeklik ağırlıklı eğlence makinelerini sunmaya yöneltti.

Oyun makine ve parkurlarınızı teknolojik gelişmeler doğrultusunda yenilemektesiniz. Bu yeniliklerinizden okuyucularımıza söz eder misiniz?

2020 yılının Mart ayında tüm dünyayı esareti altına alan pandemi süreci sebebiyle AR-GE faaliyetlerimizi durdurmak zorunda kalmıştık. 2021 yılının Temmuz ayından itibaren normalleşme sürecine girmiş olmamıza rağmen yurt dışı fuarları ziyaret etmek konusunda sıkıntılarımız devam etmişti. Ancak 2023 yılının başından itibaren AR-GE çalışmalarımıza hız verdik ve sektörümüzde gerçekleştirilen neredeyse tüm fuarları yerinde takip ettik. Mağazalarımızın mevcut makine parkurlarını da göz önünde bulundurarak yaptığımız planlama sonucunda yaklaşık 200-250 adet yeni teknoloji ile donatılmış makine siparişi verdik. Tüm bu yeni makinalarımızı 2023 yılının Haziran ayı içerisinde mağazalarımızda misafirlerimiz ile buluşturmuş olacağız.

Eğlence merkezleri günümüz alışkanlıklarında AVM’ler için çekim gücü halini almaya başladı. Müşteri sadakatinizi en üst düzeyde tutmak adına bu alandaki çalışmalarınızdan da bahseder misiniz?

Kurulduğumuz ilk günden itibaren Smart Play ve Funny Day markası adı altındaki mağazalarımızda önceliğimiz hep güvenlik ve hijyen oldu. Devamında ise hizmet kalitemizden ödün vermemek geliyordu. Son dönemlerde ciddi oranlarda artan işçilik maliyetleri doğrultusunda kârlılığımızdan feragat etmek zorunda kalmamıza rağmen iş gücünden herhangi bir tasarruf sağlama yoluna gitmedik. Ayrıca yine bu dönemde tüm mağazalarımızda iş güvenliği anlamında profesyonel destekler alarak daha güvenli ve sağlıklı eğlence alanları oluşturma çabası içerisinde olduk. Makine ve softplay parkurlarımızın belirli dönemlerde sürekli olarak yenilenmesi ve hizmet kalitemiz sebebi ile herhangi bir müşteri şikayeti almadan hizmetlerimize devam etmekteyiz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Markamızın gücünün misafirlerimizin memnuniyetinden geçtiğinin farkındayız. Bu sebepten dolayı tüm ziyaretçilerimizin çocukları ile beraber keyifli bir gün geçirmeleri bizler için çok önemli. Misafirlerimizin talep ve beklentilerini eksiksiz yerine getirmeye çalışıyoruz, umarız bu çaba ve özverimiz misafirlerimiz nezdinde de kabul görür ve uzun yıllar boyunca sektörde faaliyetlerimize mevcut kalite anlayışımız ile devam edebiliriz.