18 yıldır 6 çarşısıyla hizmet veren Eskidji Bazaar yatırımlarına bir yenisini daha ekleyerek Ankara – İstanbul yolu üzerinde, Ankara’daki tüm mobilyacıları tek çatı altında topladığı ve 20 bin metrekare kiralanabilir alanı ile yeni bir mobilya çarşısı açtı. Eskidji Bazaar Genel Müdürü Hüseyin Okumuş ile Haziran sayımızda projeleri hakkında konuştuk.
Eskidji Bazaar olarak Ankara’daki yeni yatırımlarınızdan söz eder misiniz? Ankara’da bulunduğunuz lokasyonun size, müşterilerinize ve çalışanlarınıza ne gibi avantajları olacak?
Eskidji Bazaar olarak içerisinde 270 esnafımızın mağazasının yer aldığı, Ankara – İstanbul yolu üzerinde, Ankara’daki tüm mobilyacıları tek çatı altında topladığımız ve yaklaşık 30 bin metrekare brüt alan üstüne toplam 20 bin metrekare kiralanabilir alanı ile yeni bir mobilya çarşısı açtık. Ankara’da bu büyüklükte mobilya çarşısı olmadığı için esnaf belirli yerlere dağılmış durumda. Yeni açacağımız mağazamız sayesinde Ankara’da bulunan esnaflarımızı tek çatı altında toplayıp, tüketiciye aynı anda 270 mağaza ve birçok alternatif ürünü tek bir yerde sunuyoruz. Tüketicimiz, bir ev için gerekli tüm ürünleri burada bulabilecek. Tüketicilerimize; banyosundan mutfağına, salonundan yatak odasına her ihtiyaçlarına çözüm bulabilecekleri, ürünler arasında herhangi bir bölme olmadığı için karşılaştırma yapabilecekleri, aynı zamanda ürünlerinin yanına farklı çeşitlerle kombinasyonlar oluşturabilecekleri bir imkân sunuyoruz. Eskidji Bazaar olarak, birçok üreticiyi tek çatı altında toplamakla kalmıyor, aynı zamanda caddelere kıyasla düşük alan kiralarımız ve ürün politikamızla da çarşıların sürekliliğini sağlıyoruz. Özellikle yeni evlenecek çiftlerimize, son derece uygun fiyatlara bulabilecekleri düğün paketlerimiz ve kampanyalarımız da bulunmakta. Bu kampanya ve ürünlerin onlara sağlayacağı en önemli kazanç ise bütçelerini maksimum avantajla kullanmaları olacak.
Ankara’ya özel olarak ürün gamınızda çeşitliliğe gittiniz mi? Uyguladığınız stratejiden söz eder misiniz?
Esnaflarımız kendi ürünlerini lanse ettikleri için Ankara’da dahil olmak üzere ürünler ve konsept bakımından herhangi bir değişikliğe gitmedik. İstanbul’da yakaladığımız çarşı konseptini Ankara’da da başarılı bir şekilde uyguladık.
Yeni yatırım ve projeleriniz neler olacak, hedefinizde başka iller var mı?
Van, İzmir, Samsun, Trabzon ve Mersin gibi illerimizde ilerleyen zamanlarda yeni şubeler düşünüyoruz. Ayrıca yeni yazılım programımızı da kullanmaya başladık. Uygulamamız hem müşteriler hem bizim açımızdan oldukça yararlı oldu. Müşterilerimizi, uygulamamızda duyurduğumuz kampanya ve hediyeler ile mutlu ediyor ve birebir iletişime geçebiliyoruz. Bu sayede güzel iletişimler kurmaya başladık fakat uygulamamız daha çok yeni olduğundan hala geliştirme aşamasındayız.