Öne Çıkanlar Perakende

DUFY MARKASINI ÖNE ÇIKARAN ZİHİN VE HAYAL GÜCÜDÜR

Global moda anlayışını ülkemiz kodlarına uyarlayan DUFY, kaliteli ve şık ürünleri ile müşteri memnuniyetini üst sevide tutuyor. DUFY adına Genel Müdür Emrah Gümüş ile Haziran sayımızda bir araya gelerek keyifli bir röportaj gerçekleştirdik.

2023 yılının ilk çeyreğinde DUFY nasıl bir performans sergiledi, yeni yatırım ve mağaza açılışlarınızdan bahseder misiniz, yıl sonu adına nasıl bir hedefle ilerliyorsunuz?

Performans olarak her yıl artan bir grafiğimiz mevcut fakat biz 2023’ün ilk çeyreğine performans olarak değil, hedeflerimize bize ne kadar yaklaştırdı şeklinde bakmayı tercih ediyoruz. Maalesef birçok ilimizi etkileyen büyük bir afet yaşadık, sizin vesileniz ile hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, yakınlarına da başsağlığı dileklerimi tekrar iletmek istiyorum. Deprem felaketinden sonra tüm motivasyonumuzu ve performansımızı sadece deprem bölgesindeki vatandaşlarımıza destek olmak için kullandık. DUFY Büyük Mağazacılık olarak elimizden geleni yapmaya çalıştık ve hala da yapmaya devam ediyoruz. Bir daha bu gibi üzücü ve toplumsal yaralara sebep olan acıları yaşamamayı diliyorum.

DUFY olarak 2023 İlkbahar/Yaz koleksiyonunuzda ilham aldığınız noktalar neler oldu, erkek modasına yön verecek tasarımlarınızda DUFY olarak sizi öne çıkaran faktörler nedir?

DUFY olarak firmamızı konumlandırdığımız noktada zaten bir stil çizgimiz mevcut, yaptığımız şey dünya modasındaki trendleri ülkemizin giyim kodlarına uygun bir yorum ile kaliteli ve şık bir hale getirmek. Bunu yaparken birçok unsurun bir araya gelmesi gerekiyor, örneğin doğru ürün ve doğru koleksiyon için yapılacak olan analiz çok önemli. Bunun içinde liyakat sahibi bir ekip ile çalışmak çok değerli, bizim en büyük şanslarımızdan biri liyakat sahibi, nitelikli bir ekibimizin olması. Bizi ön plana çıkaran faktörlerden en önemlisi yapılan koleksiyonu tasarlayan, onlara bir hikâye yazan zihin ve hayal gücüdür.

Son yıllarda tüketicinin ürün ve hizmet beklentisini etkileyen pek çok faktör var, bunlardan biri de sürdürülebilirlik. DUFY olarak üretim süreçlerinizdeki sürdürülebilirlik çalışmalarınız neler?

Sektörde yeni bir firma değiliz, uzun yıllardır hem ürün hem hizmet kalitesinden ödün vermeden varlığımızı sürdürüyoruz. Dolayısıyla hazır giyim sektöründe bu kadar uzun bir süredir var olmak için belli bir kalitenin üzerindeki standardı yakalamış olmak gerekiyor. Bu standart ise sürdürülebilir bir performans olmadan yakalanamaz. Üretim kanalımızın bir iş akış süreci var, bu süreç içerisinde artık bir ritüel haline gelen başlıklar olduğu gibi, piyasa şartlarına göre değişen veya gelişmesi gereken başlıklarda mevcut. Bizler üretim konusunda uzun yıllardır aynı üretici dostlarımız ile çalışıyoruz, üreticilerimiz ile yıllardan beri süregelen ticari ahlaka dayanan çok doğru ve samimi bir ilişkimiz var. Bu konuda çok değişim yaşamadan yolumuza devam etmeyi sağlayarak sürdürülebilirlik anlamında büyük mesafeyi katettiğimizi düşünüyorum. Her yıl mağazalarımızı ziyaret eden müşteri sayımız hatrı sayılır bir şekilde artıyor, bu da sürdürülebilirlik anlamında başarılı bir iş çıkardığımız anlamına geliyor.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

2023 yılında önceki senelerde olduğu gibi mağazalaşmaya büyük önem veriyoruz ve bu minvalde bu sene içerisinde açılacak olan mağazalarımız olacak. Aynı zamanda mevcut mağazalarımızın konseptlerini iyileştiriyor ve yeni konsept uygulamamızı tüm mağazalarımıza uyarlıyoruz. Müşterilerimize en iyi hizmeti verebilmek için tüm gayretimizi gösteriyoruz. Son olarak 2023 yılının hem tüketicilerimiz hem üreticilerimiz hem de bizler için çok keyifli bir yıl olmasını diliyorum.