Uncategorized

LITTLE CAESARS, YIL SONUNA KADAR 15 YENİ ŞUBE HEDEFLİYOR

Dünya çapında 27 ülkede faaliyet gösteren ve geçtiğimiz yıl sonu itibariyle dünyanın en büyük üç pizza zincirinden biri olan Little Caesars, Türkiye’de büyümesini emin adımlarla sürdürüyor. 2023’ün ilk çeyreğinde üç şubeyi daha pizza severlerle buluşturan Little Caesars Türkiye toplamda 115 şubeye ulaşırken, yıl sonuna kadar 15 şube açılışı gerçekleştirmeyi hedefl iyor.

Küresel pizza endüstrisinin en büyük zincirlerinden biri olan Little Caesars’ın Türkiye operasyonu günümüzün zorlu ekonomik koşullarına rağmen hız kesmeden ve emin adımlarla büyüyor. 2022 yılını Türkiye’nin 17 kentinde 112 satış noktası ve şube adedi bazında satışlarda toplam %69 büyüme ile tamamlayan Little Caesars, 2023 yılının ilk çeyreğinde üç şube açılışı gerçekleştirdi. Eskişehir Emek, Kocaeli Gebze ve Denizli şubeleriyle birlikte franchise sayısını 115’e çıkaran markanın hedefi 2023 yılında toplam 15 şubeyi tüketicilerle buluşturmak. 2023 yılına tüm olumsuz koşullara rağmen başarılı bir başlangıç yaptıklarını söyleyen Çelebi Gıda A.Ş. ve Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Banu Arıduru, iş süreçlerinin teknolojinin desteğiyle optimize edildiğini ve bu optimizasyonun kendilerine verimlilik artışı sağladığını belirtti. Eskişehir, Kocaeli ve Denizli’de 3 yeni şube 2023 yılının ilk çeyreğini değerlendiren Arıduru, “Öncelikle deprem bölgesinin inşası olmak üzere ülkemizin yeniden toparlanma döneminde ekonomik fayda üretmeye kritik düzeyde ihtiyacı var. Fayda üreterek ilerliyoruz ve bu dönemi paydaşlarımızla birlikte büyüyerek geçirmek için gerekli adımları atıyoruz.” dedi. Deprem bölgesindeki şubelerinin bir kısmının faaliyetlerine başladığını ifade eden Arıduru, bölgedeki diğer şubelerin de da ay sonuna kadar faaliyetlerine başlamış olacağını belirtti. “Ayrıca yeni açtığımız Eskişehir Emek, Kocaeli Gebze ve Denizli şubeleri bulundukları lokasyonlarda büyük başarı kazanacaklar.” diyen Arıduru, “Yatırımcı görüşmelerimiz hız kesmeden devam ediyor. 2023 yılının sonunda toplam 15 şube açmış olmayı hedefl iyoruz.” dedi. Şubelerin yüzde 80’i franchise Arıduru, Little Caesars Türkiye’nin her şey dahil, şube açma yatırım maliyetinin anahtar teslim 2 milyon 100 bin TL+KDV olduğunu ve işletmecilerin yatırımlarını yaklaşık 36-42 ay arasında geri aldıklarını açıklarken, “Little Caesars olarak %80 oranında franchise operasyonu yürütüyoruz. Hiçbir sektör bilgisi olmadan şirketimize başvuran franchiseelerimize 24 günlük uygulamalı eğitimlerin yanı sıra; operasyon yönetimi, pazarlama, stok yönetimi ve takibi, satış geliştirme, müşteri memnuniyeti, işe alma ve insan kaynağı yönetimi gibi konularda sınıf eğitimleri veriyoruz. Şube yerinin bulunmasından, inşaata, açılış sürecindeki desteklerden, tüm çalışma süresi boyunca kendilerine atanan bölge müdürü ve operasyon müdürü aracılığı ile verilen yönetim danışmanlığına kadar pek çok destek veriyoruz.” dedi. Sürdürülebilir iş modelleri 2000’e yakın kişiye istihdam sağlayan Little Caesars Türkiye, web sitesi ve mobil uygulama üzerinden yapılan satışlarda %66 artış yakaladı ve 2022 satışlarının %80’ini dijital kanallardan gerçekleştirdi. Dijitale yapılan yatırımı aralıksız sürdürdüklerini belirten Arıduru, “İçinden geçtiğimiz zorlu dönemde bugünün kaynaklarını doğru kullanmak ve sürdürülebilir iş modelleri inşa etmek zorundayız. Yedi yıl önce dijital dönüşümümüzü başlatırken amacımız, şube yönetiminden tedarik yönetimine, siparişten satışa tüm süreçlerimizi optimize etmek, verimliliği artırmak, hız kazandırmak ve dolayısıyla kaynakları doğru kullanmaktı. 2022 yılında bu dönüşümü büyük oranda tamamladık, bundan sonra yeni teknolojilere öncülük edecek, kendi en iyi versiyonumuz için çalışacağız.” dedi.