Kurulduğu günden bu yana gelişerek büyüyen Manta Outdoor, bünyesinde oluşturduğu spor outdoor konseptini ülkemizin her bölgesine yaptığı yatırımlar ile taşıyor. Son mağazasını 30 Mart itibarıyla Wins Town AVM’de açarak büyümeye hız kesmeden devam eden Manta Outdoor adına Mağazalar Direktörü Furkan Eres ile Mayıs sayımızda bir araya geldik.
Manta Outdoor olarak okuyucularımıza markanızdan bahseder misiniz, AVM yatırımlarınızı ne yönde yapıyorsunuz?
Markamız, ticari hayatına ilk olarak Siirt’te açmış olduğu 65 m2’lik mağazasıyla başlamıştır. O günden bugüne Türkiye’de kabul görmüş birçok ulusal ve uluslararası markanın bayiliğini yaparak günümüzdeki Manta Outdoor multibrand spor outdoor konseptini oluşturmuştur. Yatırımlarımız; AR-GE ekibimizin destekleriyle hem sosyal medya hem e-ticaret kanalımız ve alışkanlıklar analiz raporlarıyla beraber, bizlerin de sahadan aldığı veriler ile birlikte outdoor ve trekking olarak müşterimize ulaşabileceğimiz lokasyonları tercih ediyoruz. Manta Outdoor olarak yapacağımız yatırımların önemli bir diğer tarafı, açılacak AVM ve bulunduğu şehre yapacağımız katkılar ve belirleyici faktörler olarak ön plana çıkmaktadır.
Müşteri memnuniyeti adına çalışmalarınız ve onlar için hazırladığınız kampanyalarınız neler oluyor, ürün gamınızı hangi ürünler oluşturuyor?
Müşteri memnuniyeti adına ve bu yönde hizmet veren özel şirketlerle yaptığımız anlaşmalar sayesinde özel anketler, yüz yüze görüşmeler ve müşterilerin mağazalarımızdaki alışveriş deneyimleri sonucunda güncel ihtiyaç ve taleplere yönelik kampanyalar düzenliyoruz. Ürün gamımızı ise genelde spor outdoor kategorisine hitap eden The North Face, Salomon vb. markaların güncel sezon ürünleri oluşturmaktadır.
Son mağazanızı Diyarbakır Wins Town AVM’de açtınız. Bu mağazanızdaki beklentileriniz ne yönde, bölgeye getirilerinin neler olacağını düşünüyorsunuz?
Geçmiş deneyimlerimizden yola çıkarak bulunduğu bölgenin incisi olan Diyarbakır’a, bölgeye ve bölge insanına yatırım yapma kararı aldık. Bölgedeki ihtiyacın farkına vardık. Bizim oluşturduğumuz marka konseptinin bu bölgede daha önce olmadığını gördük. Bu durumdan yola çıkarak 30 Mart itibariyle kapılarımızı Wins Town AVM’de açtık. Bu süreçte bölgedeki müşterilerimizin yoğun talebi, markalarımız ve mağazamıza yönelik olumlu dönüşleri yatırım kararımızın bir kez daha ne kadar yerinde ve isabetli olduğunu gösterdi.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
Ülkemizin birçok farklı ilinden markalarımıza ve mağazalarımıza ciddi anlamda olumlu dönüşler gelmektedir. Bu dönüşlerden yola çıkarak, başta ülkemizin farklı lokasyonlarında ve yurt dışındaki bazı bölgelerde, gerek mağazacılık gerekse online yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz. Sizin aracılığınızla şirketimize teveccühü her geçen gün artarak devam eden kıymetli müşterilerimize ve iş ortaklarımıza şükranlarımızı sunarız.