2023 yılında sosyal medya kanallarını güçlendirecek çalışmalar gerçekleştirmeyi planladıklarını ifade eden Mart sayımızda dergimizde ağırladığımız Social Booth Turkey Kurucusu Yavuz Güven, ayrıca yeni ödeme sistemleriyle de kullanım sayılarının artacağını ifade etti.
2023 yılında bünyeniz dahilinde ne gibi değişiklik ve yenilikleriniz olacak?
2023 yılında tüketici deneyimlerini daha özel hale getirecek bazı uygulamalar gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Bu uygulamalar ile tüketici nezdinde bilinirliğimizin de artacağı kanaatindeyiz. Özellikle sosyal medya ayağımızı güçlendirerek, ürünümüzü sürekli kullanan, deyim yerindeyse “fanlarımızla” etkileşimlerimizi artırmayı planlıyoruz. Ayıca yeni ödeme sistemlerinin de eklenmesi ile tüketicilerimize sağlayacağımız kolaylıklar sayesinde kullanım sayılarımızın daha fazla artacağını düşünüyoruz.
Yurt dışı projelerinizden okuyucularımıza bahseder misiniz?
Yurt içinde birçok yeni lokasyon ile büyümeye ve bu eğlenceli hizmeti tüketicilerimizle buluşturmaya devam ederken, 2023 yılı Ocak ayı itibariyle yurt dışında da faaliyetimize başladık ve Katar Doha Villaggio Mall içerisinde yer alan Social Booth Fotoğraf Kabinimiz ile eğlenceyi Katar’a taşıdık. Katar’da attığımız bu ilk adımın diğer ülkeler ile büyümesini, tamamı yerli üretim olan ürünümüzün birçok farklı ülkede, ziyaretçilerinin eğlenceli ve ölümsüz anılar biriktirmesine vesile olmasını hedefliyoruz.
OUR USE COUNT WILL INCREASE WITH THE CONVENIENCE WE WILL PROVIDE TO OUR CONSUMERS
In the March issue of our magazine, our guest is Yavuz Güven, Founder of Social Booth Turkey, who chatted with us saying that the company will perform outstanding projects that will significantly improve the social media channels even more. Moreover, thanks to the updated version of the payment systems, our use count will increase as well, he added.
What kind of reform & innovation approach will you adapt for your company in 2023?
In 2023, our plan is to implement some actions that will make the consumer experience more refined. We believe that such actions will increase the company’s visibility among the consumers. Our first priority is to increase our interactions with our so-called “fans”, regularly using our product, by means of significantly improving our social media standards. Also by help of the updated version of payment systems, our hope is that our use count will increase thanks to the convenience we will offer to our consumers.
Could you also mention your overseas projects for our readers’ information?
While continuing to expand with many new locations within Turkey and providing this enjoyable service to our consumers, we have started our overseas activities as of January 2023 and carried this entertainment to Qatar thanks to our Social Booth Photo Cabin located in Qatar’s Doha Villaggio Mall. Our goal is that this step we have taken for Qatar will prosper for other countries as well, and that our product, completely Turkish production, will enable its visitors to save some laughful & eternal memories in many different countries.