Öne Çıkanlar

YILLARDIR EN HIZLI ŞEKİLDE EN KALİTELİ ÜRÜNÜ EVLERE İLETMEK İÇİN ÇALIŞIYORUZ

2023’te enflasyon oranının üzerinde bir büyüme hedefleyen ve Türkiye’de 81 ilde tüm çalışmalarına hızla devam eden Domino’s Türkiye, siparişleri evlere 30 dakikadan daha önce ulaştırmak için çalışıyor. Domino’s Türkiye CEO’su Kerem Ciritci Şubat sayımıza konuk oldu.

Global bir marka olan Domino’s geçtiğimiz yıl Türkiye’de nasıl bir büyüme gerçekleştirdi, 2023 yılında büyüme stratejinizde neleri önceliklendireceksiniz?

2022’de tüketicilerimizden gelen geri dönüşlere göre onlara daha iyi bir deneyim sunmamızı sağlayacak yatırımlarımızı sürdürdük. Geçtiğimiz dönemde değer üretiminde inovasyon faktörünün bir kez daha öne çıktığını gördük. Dönemin değer denklemi ve koşullara uygun, çevik bir şekilde hareket eden organizasyonlar başarıya ulaşıyor. Bu paralelde müşteri dinamiklerini yorumlayarak, verileri aksiyona çevirebilecek yapı ve araçların daha da önem kazandığını söyleyebiliriz. Faaliyet gösterdiğimiz sektörün her sene enflasyonun üzerinden büyüyebilecek bir pazara sahip olduğunu düşünüyoruz. 2023’te enflasyon oranının üzerinde bir büyüme hedefliyoruz. Diğer yandan faaliyette olmadığımız il ve ilçelerde de restoran açılışlarına devam edeceğiz. Türkiye’de quick-service restaurant (QSR) alanında yatırımlarımızı sürdürürken bir ‘food tech’ markası olarak içinde bulunduğumuz sektöre yön vermek misyonuyla ilerlemeyi sürdüreceğiz.

Pazarlama stratejininiz kapsamında marka bilinirliğinizi artırmak ve her evin kapısını çalmak adına yeni ne tür projelerle pizza severlerin karşısına çıkacaksınız?

Mahallelerin yaşayan paylaşım alanlarına uygun hizmet vermeyi sürekli genişlettiğimiz ürün çeşitliliğimizle pekiştirmeye; ürünlerimizi belirli kalıplardan, belirli tüketim okazyonlarından kurtararak, belki bir halı saha maçı sonrasında ya da parktaki herhangi bir buluşma noktasında tüketicilerimizle buluşmaya hazırlandığımız bir süreçteyiz. Bizler yıllardır A ve B noktası arasında, hızlı bir şekilde ve en kaliteli ürünü 30 dakikadan daha önce evlere iletmek için çalışıyoruz. Her yerde dediğimiz gibi, “Sen neredeysen biz oradayız” yaklaşımıyla servis ağımızın içerisine dış mekânları da katarak tüketicilerimizin dilediği her yere dilediği her yerden sipariş vermesini sağlayacak bir kurgunun ilk adımlarını atmış bulunuyoruz. Ardahan ve Tunceli haricinde bütün illerde şubelerimiz mevcut. Operasyonlarımızı öncelikle olarak 81 ile ulaşmak ve tüm Türkiye’yi kapsamak planıyla yürütüyoruz.

Menülerinizde yer alan yeni lezzetleriniz ve kampanyalarınız konusunda da okurlarımızı bilgilendirir misiniz?

Kısa süre önce uygun fiyatlı inovatif ürünümüz Pizzetta’nın; kavurmalı sucuklu, pastırmalı sucuklu, sosisli ve margarita olmak üzere dört yeni çeşidini tutkunlarıyla buluşturduk. Pizzanın klasik yuvarlak formunun aksine dört köşe biçimiyle dikkat çeken ve her yerde rahatlıkla yenilebilir boyutta.