AVM

2022, CITY CENTER OUTLET’İN PARLAYAN YILI OLDU

2018 yılından bu yana outlet konsepti ile misafirlerine hizmet vermeyi sürdüren City Center Outlet AVM, %95’in üzerindeki mağaza doluluk oranı ve aylık 1 milyona yaklaşan ziyaretçi sayısı ile 2022 yılını geride bırakmaya hazırlanıyor. City Center Outlet AVM Müdürü Burçe Çalış ile bir araya geldiğimiz Aralık sayımızda hem AVM’nin ziyaretçileri için hazırladığı kampanyaları hem de 2023 yılında yapacakları çalışmaları konuştuk.

Yeni yıla sayılı günler kala City Center Outlet AVM olarak ziyaretçileriniz için düzenleyeceğiniz kampanya çalışmalarınız neler olacak?

City Center Outlet AVM olarak tüm aktivite ve kampanyalarımızda öncelik olarak amacımız, bulunduğumuz lokasyonda hem çevremizin gelişimine hem de ziyaretçilerimizin sosyal hayatına katkı sağlayacak organizasyonlara ağırlık vermekteyiz. Özellikle genç nüfusun yoğun olduğu bir bölgede yer almamızdan dolayı ağırlıklı olarak kültür ve sanat etkinlikleri düzenlenmektedir. Bünyemizde yeni yılda minik ziyaretçilerimizin hayallerini gerçekleştirmek adına “Yeni Yıl Postası” adı altında bir etkinlik planladık. Birçok çocuğumuzun hayallerini gerçekleştirerek hem yeni yılı hem de geleceği umutla ve mutlulukla karşılamalarını hedefl emekteyiz.

Kaliteli markaları uygun fi yata ziyaretçilerinizle buluşturduğunuz outlet konseptinizde yer alan marka karmanızdan söz eder misiniz?

Eylül 2017 yılında açılan AVM’miz, Aralık 2018’de tabir-i caizse kabuk değiştirerek “Outlet” olarak hizmet vermeye başlamıştır. LCW, Koton, Defacto, Penti, Mavi, US Polo, LTB, Altınyıldız Classics, Flo, English Home, Taç, Özdilek gibi markalarımızın yanı sıra; 2022 yılında ailemize Koçtaş Fix, Starbucks, Esspresso Lab, Mr.DIY, Süvari ve D&R mağazaları katılmıştır. Bünyemizde bulunan markalarımızla ziyaretçilerimize uygun fi yatlarla kaliteli ürünler sunmaktayız.

City Center Outlet AVM olarak 2022 yılını nasıl geçirdiniz, 2023 yılı için hedef ve projelerinizden bahseder misiniz?

Salgın hastalık dönemi ile artan enfl asyon, fi yat istikrarının korunamaması hem perakendecilerin hem de ziyaretçilerimizin artan maliyetleri gösteriyor ki, outlet konsepti çok önemli bir satın alma ve ulaşılabilirlik gücü sağlamaktadır. Tüm bu gelişmeler ışığında % 95’in üzerinde bir mağaza doluluk oranı ve aylık 1 milyona yaklaşan ziyaretçi sayısı ile 2022 yılının bizim için çok parlak bir yıl olduğunu söyleyebiliriz. 2023 yılında da en büyük hedefl erimizden biri; daha uygun fi yatlar ile ziyaretçilerimize hizmet vermeye devam ederek, outlet konseptimizi sağlamlaştırmak olacaktır. Yapacağımız kampanyalar ve organizasyonların bölge halkıyla ve ziyaretçilerimiz ile bağımızı çok daha fazla güçlendirmesi, vizyonumuzu şekillendirecek en büyük etken olacaktır.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Pandemi süreci içerisinde yaklaşık 100 kişilik bir tiyatro sahnesi hazırladık. Ziyaretçilerimizi özellikle de minik ziyaretçilerimizi sahne sanatları ile buluşturarak, birçok ücretsiz tiyatro, kukla tiyatrosu, animasyon gösterileri ve sanatsal workshoplar gibi çeşitli etkinlikler düzenlemekteyiz. İşbirliği yaptığımız Renk Sanat Merkezi ile Milli Eğitim Bakanlığı onay sertifi kalı, içeriğinde bale, modern dans, drama, müzik gibi birçok dalı bulunan sanat eğitimleri verilmektedir. Önümüzdeki dönemlerde de City Center sahnemizi farklı seminerler, çeşitli kültür aktiviteleri ve workshoplarla daha aktif bir kültür merkezine dönüştürmek en büyük hedefl erimizden biridir.