Perakende

BARGELLO, GLOBAL PAZARDA SÖZ SAHİBİ OLMAYA DEVAM EDECEK

Türkiye’de ve uluslararası pazarda farklı ürün grupları ile yatırımlarını sürdüren Bargello Perfume, büyüme hacmini genişleterek pazardaki etkinliğini sürdürmeye devam edecek. Bargello Perfume Yönetim Kurulu Başkanı Cemalettin Can ile yenilikçi yaklaşımlarını ve yatırım hedeflerini konuştuk.

Bargello Perfume olarak yurt dışı yatırım ve projelerinizden bahseder misiniz, önümüzdeki yıllarda hedeflediğiniz çalışmalar nelerdir?

İhracat bölgelerimizden olan Avrupa’da büyümeye devam eden markamız; Afrika, Asya ve Orta Doğu bölgelerinde de kitleye uygun ürünleri geliştirmeyi hedeflemektedir. Hem Türkiye’de hem de uluslararası pazarda farklı ürün grupları ile yatırımlarımızı planlı bir şekilde sürdürüp, büyüme hacmimizi genişleterek global pazarda söz sahibi olmaya devam edeceğiz. 2013 yılından bu yana yürürlükte olan Avrupa Birliği Kozmetik Yönetmeliği’ne uygun ürünleri geliştirmek için yatırım yapmaya devam ederken, kullandığımız hammaddelerin IFRA standartlarına uygun olmasına da önem gösterdik. Parfümlerimizi üretirken hassasiyet ve kaliteye öncelik tanıdık. Bu anlamda aldığımız sertifi kalar ve geliştirdiğimiz yenilikçi yaklaşımlarla gerek Türkiye pazarında gerekse global pazarda adımızdan söz ettirdik.

Franchise sisteminiz hakkında okurlarımızı bilgilendirir misiniz?

Bargello Perfume, perakende alanındaki geniş tecrübesi ile yurt içi ve yurt dışında 500’ü aşkın mağaza sayısı ile yaya trafiği işlek lokasyonlarda 30 m² ile 90 m² arası cadde üstü mağaza, AVM mağaza ve kiosk konseptinde yatırımlar yapmaya devam ediyor. İstikrarlı fiyat politikası uygulayarak yüksek kar marjı avantajı sunuyoruz. Personel eğitimi ve desteği sağlarken, yerel ve ulusal reklam mecralarını da kullanarak tanıtım desteği veriyoruz.

BARGELLO WILL CONTINUE TO HAVE A SAY IN THE GLOBAL MARKET

Carrying on its investments with different product groups in Turkey and in international markets, Bargello Perfume will continue to strengthen its market presence by expanding its growth volume. We talked with Bargello Perfume Board Chairman Cemalettin Can about their innovative approach and investment goals.

Can you tell us about Bargello Perfume’s investments and projects abroad? What are your goals for the coming years?

Our brand continues to grow in Europe, which is one of our export regions, and we aim to develop products suited to the needs of consumer groups in Africa, Asia and the Middle East. We will continue to have a say in the global market by continuing with our investments in a planned manner with different product groups both in Turkey and in international markets, and by expanding our growth volume. While we keep on investing in new product development in compliance with the EU Cosmetics Regulation, which has been in effect since 2013, we also take care that the raw materials we use comply with IFRA standards. We prioritize precision and quality while producing our perfumes. In this sense, we have made a name for ourselves both in the Turkish and global market with the certifi cates we have received and the innovative approaches we have developed.

Could you inform our readers about your franchise system?

With its extensive experience in retail manifested by currently more than 500 stores in and outside the country, Bargello Perfume continues to invest in the concept of street stores, shopping mall stores and kiosks of sizes ranging between 30 m² and 90 m² located in places with high pedestrian traffi c. We apply a stable price policy, enabling us to offer a high profi t margin advantage. We provide training and support for staff, and we use local and national advertising channels to support our franchisees in promoting their products.