Perakende

EUROMODA, İHRACAT ODAKLI YURT DIŞI ÇALIŞMALARINA YENİDEN BAŞLIYOR

Euromoda Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Türkgenç’i ağırladığımız Kasım sayımızda Türkgenç, geçmiş yıllarda başarılı sonuçlar aldıkları yurt dışı çalışmalarına yakın zamanda yeniden başlayacaklarının müjdesini verdi.

Geçmiş dönemlerdeki yurt dışı çalışmalarınız şu an nasıl bir duruma evrildi, Türkiye çapındaki çalışmalarınızdan söz eder misiniz?

15 sene önce Rusya, Almanya ve Romanya’da 8 ila 10’ar mağaza açmak için start verdik. Ancak zaman içerisinde mağazalarımızı bayiliğe çevirerek ülkelerden çekildik. Önümüzdeki dönemlerde ihracat odaklı yurt dışı çalışmalarımıza tekrar başlayacağız. Böylelikle yaklaşık 35 sene evvel başarılı işler yaptığımız ihracat pazarına tekrar dönmüş olacağız. Türkiye’de muhtelif şehirlerde 40’a yakın şube ile faaliyetlerimize devam ediyoruz. Sektör lideri olduğumuz yerli piyasa, bizim için daima ön planda olmaya devam edecek.

Müşterileriniz için oluşturduğunuz kampanya çalışmaları nelerdir, yıl sonuna yaklaşırken ilerleyen dönemler için hedeflerinizden bahseder misiniz?

Her yılbaşına doğru yeni koleksiyonlarla sezona hazırlanıyoruz. Euromoda olarak yıl sonu bizim için her zaman çok özel ve anlamlı bir hedef olarak duruyor.

EUROMODA TO RESUME EXPORT-ORIENTED OVERSEAS ACTIVITIES

In our November issue featuring an interview with Euromoda Board Chairman Halil İbrahim Türkgenç, we got the good news that Euromoda was soon going to resume their overseas activities, which had brought them considerable success in the past years.

What’s the current situation that your past overseas activities have evolved into? Can you tell us about your works across Turkey?

15 years ago, we hit the start button to open 8 to 10 stores each in Russia, Germany and Romania. But as time went by, we turned our stores into dealerships and withdrew from those countries. Now has the time come for us to resume our export-oriented overseas activities in the coming periods. Thus, we will be returning to the export market, where we did successful business about 35 years ago. We continue our activities with nearly 40 branches in various cities across Turkey. The domestic market, in which we are the industry leader, will always remain at the forefront for us.

What are the campaigns you have created for your customers, and as you approach the end of the year, can you tell us about your goals for the future?

We get ready for the season with new collections as we approach each new year. The end of the year has always been and will always be a very special and meaningful target point for Euromoda.