AVM

HEDEFİMİZ, ZİYARETÇİLERİMİZİN MEMNUNİYETLERİNİ EN ÜST NOKTAYA TAŞIMAK

15 yıl önce ziyaretçilerine kapılarını aralayan CEPA Alışveriş Merkezi, hayata geçirdiği projelerle ziyaretçilerinin memnuniyetlerini en üst seviyeye taşımak adına hem marka karmasını genişletiyor hem de renovasyon çalışmaları gerçekleştiriyor. CEPA AVM Genel Müdür Yardımcısı Yüksel Kocatürk ile, 15. yıllarında CEPA AVM ziyaretçilerini nelerin beklediğini konuştuk.

Hızla değişen alışkanlıklar ile birçok sektör yenilenmeye giderken, AVM’ler de bu konu doğrultusunda hızla yaşam merkezi olma yolunda ilerliyor. CEPA AVM olarak siz bu bağlamda bünyenizde hangi değişiklikleri yaptınız?

CEPA AVM olarak, bünyemizde yer alan tüm markalarımızla yaptığımız her işte ve attığımız her adımda ziyaretçilerimizin memnuniyetlerini en üst noktaya taşımayı hedefl iyoruz. Bu yıl sektördeki 15. yılımızı kutluyoruz. Yeni yaşımıza, geçen yıl yaptığımız renovasyon çalışmalarıyla ön cephemiz tamamen yenilenmiş olarak giriyoruz. Açık otoparkımızdan, çocuk oyun alanları ve dinlenme alanlarına kadar yenilenmiş olan CEPA; çevre dostu peyzajıyla ve müşteri odaklı yaklaşımıyla her zaman memnuniyeti hedefl iyor. Açık otoparkımızda müşterilerimizi özel hissettirecek yeni vale alanımız da bu süreçte hizmete girmiş bulunmaktadır. Migros, e-bebek, Evidea, Enza Home, VDR, Nocturne ve Beverly Hills Polo Club gibi birçok markamızla, genişleyen açık alanlı cafe ve restoranlarımızla %100 doluluk oranımızı korumaya devam ediyoruz. Bu yıl en büyük hedefi miz, tüm müşterilerimizin güven ve sadakatine layık olup, sunduğumuz hizmetler ve yönetim anlayışımızla kalitemizi en üst düzeyde tutmak olacaktır.

Müşterileriniz için sosyal yaşam ve eğlenceye dair AVM’nizde ne tür yenilikler var?

Açık otopark ve dış cephemizde yaptığımız renovasyon projemizde oluşturduğumuz çocuk oyun parkımız, Happy Moons, Starbucks Coffee, Kahve Dünyası, Arabica Coffee House ve Vakko Patisserie gibi toplamda 32 yeme-içme alanımızla ziyaretçilerimizin bölgede tercih ettikleri merkezlerden biriyiz. CGV Mars Cinema salonlarımız, Mustafa Erdoğan Anadolu Ateşi Dans Akademisi, Macfi t spor salonu ve fi tness kulübümüz ile birlikte sadece alışveriş değil; sanat, eğlence ve lezzet denilince de ilk akla gelen AVM’lerden biri olduğumuzu gururla belirtmek isterim.

Profesyonel kiralama ve işletme için önemli unsurlar sizce nelerdir?

AVM yönetimi olarak marka karmasını belirlemek, müşteri ihtiyacına göre ilerlemek ve sürdürülebilirliğini sağlamak en çok dikkat ettiğimiz hususlardan bir kaçı. Bir AVM’nin tercih edilmesinde en önemli etkenin marka karması olduğunu biliyoruz. Bu sebeple; bu konuda titiz çalışıp, oldukça da dikkatli kararlar alıyoruz. AVM’mizin yüksek ölçekli büyüklüğe sahip olmasından dolayı, sektörel marka dağılımları yapıyoruz. Marka karmasının belirlenmesinde dikkat ettiğimiz husus ise; alışveriş merkezimizin sektörel olarak doygunluğa ulaşıp ulaşmadığını her daim kontrol edip; eksik noktaların olmasını engellemektir. Bir diğer önemli husus da değişen perakende ihtiyaçlarına cevap verebilmektir. Özellikle pandemi sonrasında sektörlerin değişen iş hacimlerine göre hareket etmek, değişimi kısa sürede yakalamak çok önemli. Değişen ve gelişen sektör şartlarıyla, büyüme ihtiyacı hisseden markalarımızı belirleyerek AVM’mizde bu ihtiyaçları karşılamaya çalışıyoruz. Bu süreçte sektöre yeni giren markalara da imkân vermeye çalışıyoruz. Teknolojik çağa ayak uydurmak ve AVM’ye bu yönde yenilikler katmayı da işin bir diğer parçası olarak görüp, ona göre aksiyonlar alıyoruz. Geçen sene yaptığımız tamamı dijital kontrollü cephe aydınlatmamız renk programları ile görsel şölen oluşturmakta ve cephemizdeki LED ekranımızda markalarımızın yenilikleri ve promosyonları güncel olarak paylaşılmaktadır.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Bizler CEPA AVM olarak; sürdürülebilir olmak, 15 yılda oluşturduğumuz marka imajımızı korumak ve bu imajı ileriye taşımak için çalışıyoruz.