Franchise ve bayilik görüşmelerine hız kesmeden devam eden Frederic Patric Parfum, çıkardığı imza kokuları ile adından söz ettiriyor. Frederic Patric Parfum Yönetim Kurulu Başkanı Çağrı Doğru ile en son yatırımlarını ve gelecek projelerini Eylül sayımızda konuştuk
Kalitesi ile ön plana çıkan Frederic Patric Parfum’ün AVM şubeleşmesinden ve kalite kontrol yollarından bahseder misiniz? Özellikle kalitenizi üst seviyelerde tutmak adına yaptığınız çalışmalar nelerdir?
Frederic Patric Parfum olarak doğal hammaddeler kullanarak reçetesi sadece bize özel olan parfümleri müşterilerimizle buluşturmaya devam ediyoruz. Ürünlerimizin üretimini, Uluslararası Sağlık Örgütü’nün belirlemiş olduğu standartlara uygun olarak yapıyoruz. Ürünlerimizin koku ve kalıcılık olarak eşsiz kalitede olması, müşterilerimizin premium seri parfümlerimize gösterdiği büyük ilgi sayesinde yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz
Sektörünüz bağlamında en son gerçekleştirdiğiniz yatırım ve projelerinizden söz eder misiniz? Yeni ürünlerinizi tanıtmak adına ne tür çalışmalarınız var? Reklam projelerinizden bahseder misiniz?
Son 1 ay içerisinde yeni konsept mağazalarımızı müşterilerimizin hizmetine açmış bulunuyoruz. Kısa vadedeki hedefl erimizi tamamlamış olmanın gururu ile orta vadede iç piyasada 200 şube sayısını hedefl iyoruz. Uzun vadede kozmetik sektöründe dünya genelinde en önemli markalardan biri olma hayalimizle her zaman daha iyisini hedefl eyerek yolumuza devam ediyoruz. Yakın zamanda Mersin Tarsu AVM, Denizli Teraspark AVM, Bornova Point AVM, Bursa Sur Yapı Marka AVM mağazalarımızı açtık. Çok yakında Erzurum MNG AVM, Bornova Park AVM ve İstiklal Caddesinde muhteşem lokasyonlarda hizmet vermeye hazırlanıyoruz. Uzun süredir üzerinde çalıştığımız muhteşem kokulardan oluşan 8 adet yeni premium seri parfümümüz ve 5 adet yeni oda kokumuz ile ürün çeşitliliğimizi arttırmaya devam ediyoruz. Üzerinde çalıştığımız çeşitli reklam projeleri ile ürünlerimizi piyasaya sürecek olmanın mutluluğu içerisindeyiz. Ayrıca Altın Portakal Film Festivali’nde adından sıkça söz ettiren Koku fi lminin ana sponsoruyuz.
Ürün gamınızı hangi ürünleriniz oluşturuyor?
Kokularınızı belirlerken hangi unsurları baz alıyorsunuz? Ürünlerimizi belirlerken “Senin kadar özel” sloganımızla yola çıkıyoruz. Ürünlerimiz parfümörlerimiz tarafından özenle hazırlanan ve her kitlenin kendinden bir şeyler bulabileceği özel tasarım kokulardan oluşuyor. Kalite ve kalıcılık temel unsurlarımız olmakla beraber benzersiz kokuları müşterilerimize sunmaya devam ediyoruz.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
3 yılda 50 mağaza sayısına ulaştık. Franchise ve bayilik görüşmelerimiz hız kesmeden devam ediyor. Online pazarda, iç ve dış piyasada markamızı daha iyi yerlere taşıyabilmek adına tüm ekibimizle çalışıyoruz.